Marketing cyfrowy i grafika reklamowa

Studia podyplomowe Wyższa Szkoła Biznesu w Gorzowie Wlkp.

“W świecie internetowej obsługi klienta ważne jest, by pamiętać, że konkurencja jest o jedno kliknięcie myszką od Ciebie.”
Doug Warner

▌ Cel
Studia na specjalności „Marketing cyfrowy i grafika reklamowa” są odpowiedzią na zapotrzebowanie współczesnego rynku pracy na wysokiej klasy specjalistów z zakresu nowoczesnego, szeroko rozumianego marketingu, grafiki, komunikacji internetowej, która wymaga umiejętności wizualizacji informacji.
Celem studiów jest kształtowanie praktycznych umiejętności wykorzystania nowoczesnych narzędzi marketingu internetowego połączonych z wiedzą o komunikacji marketingowej i z samodzielnym prowadzeniem projektów graficznych. Absolwent uzyska nowoczesne spojrzenie na strefę nowych mediów, tworzenia wizerunku wirtualnego, nauczy się analizować trendy.
Gwarancją wysokiej jakości będą zajęcia prowadzone przez specjalistów – praktyków nowoczesnego marketingu.

▌ Co zyskuje Słuchacz:

  • zajęcia warsztatowe realizowane w nowoczesnych pracowniach multimedialnych, które przygotują absolwenta do tworzenia treści i grafik marketingowych, w tym w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, LinkedIn);
  • przygotowanie do projektowania strategii reklamowych każdego typu organizacji, analizy wyników kampanii reklamowych, tworzenia raportów, inicjowania działań zwiększających efektywność i skuteczność prowadzonych kampanii;
  • umiejętność posługiwania się warsztatem graficznym w projektowaniu multimedialnym i infograficznym.

▌ Studia są skierowane do:

  • osób pracujących w małych i średnich przedsiębiorstwach lub prowadzących własną działalność gospodarczą, którzy chcą wykorzystać marketing internetowy do promocji produktów i usług, budować markę firmy i reklamować się w social mediach;
  • osób pracujących lub zamierzających podjąć pracę w działach marketingu, agencjach interaktywnych i reklamowych, działach public relations, biurach prasowych;
  • osób zainteresowanych pogłębieniem wiedzy z zakresu szeroko pojętego marketingu internetowego.

▌ Program*

Moduł WIEDZA O SZTUCE REKLAMY

  • Historia design’u
  • Podstawy budowania strategii marketingowej w Internecie
  • Identyfikacja wizualna organizacji

Moduł GRAFIKA CYFROWA

  • Wspomaganie komputerowe projektowania
  • Projektowanie i zarządzanie stroną www
  • Stylistyka i poprawność językowa przekazu internetowego
  • Publikacje cyfrowe
  • Wizerunek marki / brand manager
  • Warsztaty z videomarketingu

Moduł MARKETING INTERNETOWY

  • Narzędzia marketingu internetowego
  • Google Analytics
  • Social media (Facebook, Instragram, Linkedin)
  • Reklama na Facebook’u
  • Podstawy SEO
  • Google Ads
  • Video marketing (FB Live, Youtube)
  • Podstawy e-commerce
  • Projekt zaliczeniowy: Projekt kampanii reklamowej w mediach społecznościowych dla wybranej organizacji
  • Prezentacje studenckie
  • Konsultacje indywidualne

* Program studiów może ulec aktualizacji zgodnie z potrzebami rynku i/lub grupy odbiorców.

▌ Kadra
Kadrę dydaktyczną stanowią wykładowcy akademiccy z różnych ośrodków akademickich, a przede wszystkim praktycy – marketingowcy, analitycy rynku medialnego, graficy.

▌ Czas trwania: dwa semestry.

▌ Tryb nauczania: weekendowy – zajęcia odbywają się w soboty i niedziele.
W zależności od sytuacji epidemicznej oraz zaleceń rządowych zajęcia na studiach podyplomowych będą prowadzone stacjonarnie, zdalnie, bądź hybrydowo. Najbardziej prawdopodobną formą organizacji zajęć jest rozwiązanie hybrydowe. WSB wdraża system pozwalający na jednoczesną realizację zajęć w formie tradycyjnej na terenie Uczelni (z zachowaniem obowiązujących rygorów sanitarnych) oraz zdalnej (zajęcia online) – tak, by wszyscy słuchacze mogli dokonać wyboru najdogodniejszej dla nich formy uczestnictwa.

▌ Cena: 2450 zł brutto za semestr.

Zainteresowała Cię specjalność? Zrób kolejny krok i rozpocznij studia w WSB! ►►►

* Grupa zostanie uruchomiona w przypadku zebrania minimum 10 osób.