Kultura w organizacji w oparciu o zasady savoir-vivre

Cel

  • Zwiększanie zawodowej skuteczności w oparciu o etykietę biznesową.
  • Budowanie relacji, biznesowych w oparciu o kulturę i szacunek, zachowując spójność i wiarygodność zarówno w świecie realnym i wirtualnym.
  • Skuteczniejsze komunikowanie się, aby nie było to przerzucanie się informacjami, a efektywna komunikacja na płaszczyźnie zrozumienia, porozumienia i na płaszczyźnie budowania relacji.

Dla kogo?
Wspieram managerów, przedsiębiorców i zespoły.

Co wyróżnia to szkolenie?
Szkolenie jest dostosowane do potrzeb klienta, przeprowadzone w dynamiczny sposób szkolenie, pozwala uczestnikom świadomie oraz odpowiednio zarządzać swoim wizerunkiem i relacjami w oparciu o zasady savoir-vivre i etykietę. Dzięki tym umiejętnościom osoby biorące udział w szkoleniu częściej wykazują inicjatywę, z większą łatwością zjednują partnerów biznesowych, postrzegane są jako osoby obyte kulturowo, pewne siebie, wzbudzające zaufanie i autentyczne. Uczestnicy szkolenia są świadomi, że poruszanie się w świecie realnym, jak i wirtualnym z wykorzystaniem obowiązujących norm etykiety oraz zasad savoir-vivre, decyduje o efektywności i atrakcyjności biznesowej na wysoce nasyconym rynku.

Czas trwania: jeden moduł od 90 do 120 minut.

Program szkolenia

1. ELEGANCJA I KLASA W KONTAKTACH ZAWODOWYCH

  • Kto z kim na Ty: zasady dotyczące skracania dystansu, zdrabnianie imion.
  • Precedencja przy przedstawianiu siebie oraz osób nam towarzyszących oraz w sytuacjach codziennych.
  • Wizytówki, standardy dotyczące wręczania i przyjmowania wizytówek, standardy wizerunkowe.
  • Dress code, tatuaże i alternatywny wizerunek w biznesie, palenie papierosów.

2. PROFESJONALNA KOMUNIKACJA BIZNESOWA

  • Najważniejsze elementy profesjonalnego kontaktu z klientem, email, sms, komunikatory.
  • Media społecznościowe, profile prywatne kontra życie zawodowe.
  • Savoir-vivre podczas lekcji, wykładów i konferencji online.
  • Telefoniczny savoir-vivre.

3. KOMUNIKACJA WERBALNA I NIEWERBALNA W KONTAKTACH ZAWODOWYCH.

  • Autoprezentacja, umiejętności niezbędne przy wystąpieniach przed większą i mniejszą grupą.
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna – słowa mocy, wpadki i niezręczne sytuacje, zwroty z uprzejmością w tle.
  • Trudne sytuacje w sytuacjach biznesowych, choroba, kondolencje, przeklinanie.
  • Punktualność i prezenty w sytuacjach biznesowych, jako komunikaty niewerbalne.

4. ETYKIETA STOŁU W SYTUACJACH BIZNESOWYCH

  • Biznesowy lunch – zasady pierwszeństwa, płacenie rachunku, napiwek, obsługa kelnerska.
  • Od czego zaczynamy? Gdzie położyć torebkę? Co z okularami słonecznymi?
  • Zastawa stołowa. Jak to jemy? (tradycyjne i nietypowe potrawy, desery i ciasta).
  • Zasady obowiązujące przy szwedzkim stole.
  • Weganie, wegetarianie podczas spotkań biznesowych.

Forma zajęć: możliwość przeprowadzenia szkolenia w formie stacjonarnej, online, oraz hybrydowej.
Proponowana liczebność grupy: bez ograniczeń.

Informacje i zapisy:
Centrum Kształcenia Podyplomowego i Szkoleń Wyższej Szkoły Biznesu
tel.: 95 733 66 68; 733 744 711; 784 595 662
e-mail: podyplomowe@wsb.gorzow.pl

ZAPRASZAMY!

Trener:

Ewa Brok
Jestem szkoleniowcem z zakresu savoir-vivre, etykiety biznesowej oraz autoprezentacji. Od 17 lat łączę pasję do budowania relacji, z pracą warsztatową oraz dydaktyczną. Wspieram firmy w stosowaniu zasad etykiety biznesowej, budowaniu profesjonalnego wizerunku, skutecznej komunikacji oraz zwiększaniu sprzedaży. Buduję dobre relacje biznesowe w oparciu o zasady savoir–vivre. Pomagam przedsiębiorcom oraz managerom w poszerzaniu zawodowej skuteczności poprzez budowanie tzw. marki osobistej.
Jako wykładowca akademicki, dzielę się swoją wiedzą na Uczelni Łazarskiego w Warszawie, Uniwersytecie Szczecińskim oraz Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Publikuję artykuły na łamach czasopism branżowych oraz uczestniczę, jako prelegent w konferencjach biznesowych. Oprócz pracy edukacyjnej i konsultacji prowadzę kilkanaście spotkań i warsztatów rocznie. Jestem certyfikowanym trenerem, mentorem i mówcą Brian Tracy International. Współpracuję ze szczecińską organizacją „Kobieca Sprawa”, pomagając kobietom przygotować się do podjęcia aktywności zawodowej.
Zarówno dla moich Klientów, jak również dla mnie, savoir–vivre nie jest reliktem przeszłości, a odpornym na działanie czasu narzędziem, funkcjonującym również w biznesie. Narzędziem, które wzmacnia pewność siebie, daje poczucie bezpieczeństwa w kontaktach z ludźmi, wnosi do życia odpowiedzialność, szacunek i kulturę. I nie chodzi o ograniczające zasady, a naszą autentyczność wyrażaną z klasą.

Można włączyć się w wymianę doświadczeń i obserwacji na bieżąco na portalu Linkedin: https://www.linkedin.com/in/ewa-brok/

EwaBrok-www