Wyższa Szkoła Biznesu Tu warto studiować

WSB News Studia I stopnia

J.Pisarewicz - wpisy i poprawki.

W dniu 17.03.2017 r. (piatek) o godz. 16:15 dr Joanna Pisarewicz będzie w WSB - osoby którym brakuje zaliczeń i wpisów proszone są o zgłoszenie się do wykładowcy w tym dniu.

UWAGA Studenci 2 roku

Spotkanie dotyczące praktyk odbędzie się dnia 05.03.2017 r. (niedziela) o godzinie 13:30 w sali nr 5.

"Podstawy zarządzania" - terminy poprawek zaliczenia i egzaminu

Zaliczenie z "Podstaw zarządzania" u dr M.Banickiego, zostało ustalone na 17.10.2015 r. o godz. 9:00.

Egzamin u dr E. Pawlak zostanie przeprowadzony 23.10.2015 r. o godz. 16:15.

Praktyki zawodowe

Warunki zaliczenia praktyk: Biuro Karier >> Praktyki

Ważne informacje dla Studentów III roku studiów

Prosimy o zapoznanie się z informacjami nt. składania prac dyplomowych oraz egzaminu dyplomowego.

więcej ...

Dr J. Ławicki -seminarium

Wyjątkowo (poza terminem zjazdów studiów pierwszego stopnia)

seminarium z dr J. Ławickim odbędzie się w dniu 15.03.2015 r. o godz.15:00.

Uwaga seminarzyści dr Ewy Pawlak

Osoby, które nie podały tematu swojej pracy dyplomowej, proszone są w trybie pilnym o skontaktowanie się z dr Ewą Pawlak i podanie tematu pracy (tel. 603 401 398 lub ebpawlak@interia.pl).

Godziny otwarcia dziekanatu studiów I-go stopnia we wrześniu br.

We wrześniu 2014 r. Dział Organizacji Studiów I-go stopnia (dziekanat) WSB będzie czynny:

Pn-Pt   9:00-16:00
Sob     9:00-13:00
Nd (tylko 28.09.)   9:00-12:00.

Urbanik W. dr

Dr W.Urbanik będzie w WSB 4.07.2014 r.(piątek) o godz. 16:00.

Osoby, które nie mają uzupełnionych wszystkich wpisów u wykładowcy,

proszone są o zgłoszenie się w podanym terminie do WSB.

dr P.Biskupski

dr P.Biskupski będzie w WSB 27.06.2014r. w godz. 12:00-15:30.

Prawo handlowe, Ochrona własności intelektuaklnej - trzeci termin -mgr D. Rystał

Osoby, które mają zgodę Dziekana na przystąpienie do trzeciego terminu z Ochrony własności intelektualnej albo Prawa handlowego proszone są o zgłoszenie się na egzamin/zaliczenie w dniu: 7.06, o godz. 16:00 (zmiana godziny z 8:15).

TERMINY ZJAZDÓW

Decyzją Pani Rektor 
dni  16,17,18,30,31.05. i 1.06.2014r.
są dniami zjazdowymi, w których mogą odbywać się zajęcia.
Szczegóły w planie zajęć

Wawrzyniak A.dr - wpisy

Dr A. Warzyniak bedzie w WSB w dniu 25.11.2013r. o godz. 9:50,

studenci, którzy nie mają jeszcze zaliczenia lub wpisów proszeni

są o zgłoszenie się w tym dniu do wykładowcy.

mgr Jan Biernacki - wpisy

Wpisy u mgr J. Biernackiego można uzyskać 25.10.2013 r. (piątek) w godz. 15.45-16.30.

mgr G.Lewandowski -wpisy

Wpisy u mgr G. Lewandowskiego można uzyskać 28.09.2013 r. (sobota) w godz. 10:00-10:30.

Wyższa Szkoła Biznesu w dniach 15 - 18 sierpnia 2013 r. będzie nieczynna.

Informujemy, że w dniach 15 - 18 sierpnia 2013 roku Wyższa Szkoła Biznesu w Gorzowie Wlkp będzie nieczynna.

Zapraszamy od poniedziałku 19.08.2013 r.

Za utrudnienia przepraszamy

dr hab D.Piesik - wpisy

Osoby, które mają ocenę z przedmiotów prowadzonych przez dr hab D. Piesika

moga złożyć indeksy w dziekanancie bez wpisów od dr hab D. Piesika.

Wszystkie inne wpisy powinny być uzupełnione.

mgr M. Banicki - wpisy

Wpisy w indeksach u mgr M. Banickiego można uzupełnić

w dniu 21.06.2013r o godz. 17:00 w sali nr 11.

mgr E. Wulbach-wpisy

mgr E. Wulbach będzie uzupełniała wpisy w indeksach

w dniu 22.06.2013r. o godz. 9:00, w sali nr 13.

Mgr Tomaszewska M.-wpisy

Mgr Tomaszewska M. będzie uzupełniała wpisy w indeksach w dniu

23.06.213r (niedziela) o godz. 11:30, w sali nr 13

Mgr Rystał D.-wpisy

Wpisy u mgr D. Rystała mozna uzupełnić w dniu 22.06.2013 (sobota)

po egz. o godz.16:30, w auli WSB

Sopalak G. dr -zal. i egz.

Dr Sopalak G. będzie uzupełniała wpisy w dniu 22.06.2013r. o godz. 10:00

w sali nr 14.

Gulczyński W. dr-wpisy

Dr Gulczyński W. będzie w WSB w dniu 22.06.2013r (sobota)

o godz. 12:30, w sali nr 13

Krajewska H. dr-wpisy

Dr H.Krajewska  będzie uzupełniała wpisy w indeksac, w WSB,

w dniu 23.06.2013r (niedziela) o godz. 11:00 w sali nr 11

Piątek 21.06 - dziekan nie przyjmuje studentów

Informujemy, że w piątek 21.06.2013 dziekan Arleta Terpiłowska-Dworczak nie będzie przyjmowała studentów. Za utrudnienia przepraszamy.

Uwaga studenci socjologii

Dokumenty do Wyższej Szkoły Humanistycznej można składać w Dziale Organizacji Studiów WSB.

TERMINY OBRON -CZERWIEC 2013 R.

TERMINY OBRON - czerwiec 2013 r. 
                   
        SOCJOLOGIA           
Lp.    promotor                  recenzent                                      data obrony    godz.   

1.    Kunicki Bogdan dr hab.           Sopalak Grażyna dr                   27.06       
2.    Sopalak Grażyna dr                Kunicki Bogdan dr hab.              27.06    09:00   
3.    Urbanik Waldemar dr              Kunicki Bogdan dr hab.              27.06       
4.    Bukowski Bogusław dr             Kunicki Bogdan dr hab.             25.06       
5.    Drozdowski Rafał dr hab.         Mazur-Łuczak Joanna dr            29.06    10:00   
6.    Mazur-Łuczak Joanna dr          Drozdowski Rafał dr hab.           29.06       
                  
        ZARZĄDZANIE           
1.    Engelhardt Juliusz prof. dr hab.    Czekirda Anna dr                  29.06       
1.    Stawarczyk Feliks dr                Engelhardt Juliusz prof. dr hab.  29.06       
2.    Kiba-Janiak Maja dr inż.          Sobczak Anna dr                       29.06       
3.    Sobczak Anna dr                    Kiba-Janiak Maja dr inż.             29.06    08:40   
4.    Sobczak Anna dr                    Czekirda Anna dr                      29.06       
5.    Chojancka Małgorzata dr         Ławicki Jacek dr                        01.07       
6.    Ławicki Jacek dr                     Chojancka Małgorzata dr            01.07       
                   
        GOSPODARKA PRZESTRZENNA           
1.    Bernaciak Arnold dr hab.        Łucka Irena dr inż.                    24.06       
1.    Łucka Irena dr inż.                 Bernaciak Arnold dr hab.           24.06       
2.    Budner W. dr hab.                  Krajewska Hanna dr                  26.06    12:00   
3.    Krajewska Hanna dr               Budner W. dr hab.                     26.06       
4.    Biskupski Przemysław dr        Gulczyński Waldemar dr           
5.    Gulczyński Waldemar dr         Biskupski Przemysław dr

Zmiana godziny I terminu egz. ze STATYSTYKI

UWAGA  I termin egzaminu ze statystyki obędzie się 7.06.2013r (piątek) o godz. 18:30

Uwaga – Nowe Decyzje Stypendialne

Informacja dotycząca nowych decyzji stypendialnych

więcej ...

MARKETING TERYTORIALNY - powtarzanie przedmiotu

MARKETING TERYTORIALNY-powtarzanie przedmiotu

 konsultacje: 22.05 śr – 15:30-17:00
       
          23.05 czw.- 15:30-17:00

Egzamin I termin– 28.05-16:45-2h

Egzamin II termin – 4.06-16:45-1h

STATYSTYKA-powtarzanie przedmiotu

Osoby powtarzające statystykę proszone są o zgłoszenie się w terminach:

 

konsulatcje: 24.05  g.16.15 - 17.45 (pt)

                   26.05. g. 8.30-10.00  (nd)

 I termin egz. 07.06 g. 16.30 (pt)

 II termin  egz. 14.06. g.16.30 (pt)

Informacja dla osób, które nie mają zaliczonej STATYSTYKI

Studenci, którzy nie zaliczyli w ubiegłych semestrach przedmiotu Statystyka, mogą wziąć udział w dodatkowych zajęciach, które przeprowadzi dr Justyna Forjasz w dniach: 24.05 i 26.05.2013 (pt i ndz). Zajęcia będą przygotowaniem do zaliczenia/ egzaminu ze Statystyki.
Jest to ostatnia szansa na zaliczenie tego przedmiotu w tym roku akademickim.

Prosimy o zgłaszanie się do Dziekanatu w celu pobrania Karty Powtarzanego Przedmiotu.
Opłata za powtarzanie przedmiotu wynosi 10% rocznego czesnego.

Zmiana I terminu egzaminu dla osób powtarzających "PRAWO" i "OCHRONĘ WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ"

UWAGA

I termin egzaminu z "PRAWA" i "OCHRONY WŁSNOŚCI INTELEKTUALNEJ"

odbędzie się 12.05.2013 (niedziela) o godz. 13:30 ( nie 11.05.2013).

Powtarzanie pzedmiotu PRAWO i OCHRONA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

Informacja dla osób powtarzających przedmiot:
„PRAWO” albo „OCHRONA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ”:


Konsultacje z wykładowcą mgr D. Rystałem
odbędą się 27.04.2013r. od godz. 16:30

Terminy egzaminów (zaliczeń):
I termin – 11.05.2013r. godz. 16:30
II termin – 2.06.2013r. godz. 8:00
III termin – 9.06.2013r. godz. 8:00

mgr J. Białkowska - wpisy do indeksów

Mgr J. Białkowska będzie w WSB dnia 19.04.2013 r. (piatek) o godz. 18:00.

Wszyscy studenci, którzy nie mają uzupełnionych wpisów proszeni się o zgłoszenie się do wykładowcy.

UWAGA GP1

Wykłady z pracodawcą

odbędą 13 i 14 kwietnia 2013r. w godzinach 16:00-20:15.

Zapraszamy.

Tatarzyńska-Dutkiewicz B.mgr - wpisy

Pani mgr Tatarzyńska-Dutkiewicz B. będzie uzupełniała wpisy w indeksach w dniu 24.03.2013r (niedziela),

o godz. 11:00. w sali nr 120.

Wala A. dr - uzupełnianie wpisów.

Dr A. Wala będzie w WSB uzupełniała wpisy w indeksach w dniu 22.03.2013r (piątek), o godz. 16:15.

Czekirda A. dr - zal. i egz. poprawkowe.

Ostateczny termin zal. i egz. poprawkowych u dr A. Czekirdy odbędzie się 23.03.2013r (sobota), o godz. 13:15.

Bukowski B. dr - konsultacje

Konsultacje z dr B. Bukowskim odbędą się 18.03.2013r. o godz. 17:00, w gab. nr 13.

Kunicki B. dr hab - wpisy

Kunicki B. dr hab będze uzupełniał wpisy w indeksach w dniu 20.03.2013r (środa) o godz. 11:00.

Prosimy o pozostawinie indeksów do wpisów w dziekanacie lub przybycie osobiście po wpis.

Frąckowiak M. mgr inż arch - egzamin poprawkowy i wpisy

Frąckowiak M. mgr inz arch będzie na egzaminie poprawkowym 

z "Planowania przestrzennego" z grupą GP1 w dniu 16.03.2013r (sobota ) o godz. 14:00.

W dniu 17.03.2013r. (niedziela) o godz. 10:00 będzie uzupełniała wpisy w indeksach.

Osoby, które nie oddały jeszcze przc zaliczeniowych, mają wątpliwosci co do ocen,

lub nie mają wpisów, proszone są o kontakt z wykładowcą w podanych termniach.

Po tych terminach kontakt nie będzie możliwy.

Chojnacka M. dr - termin poprawki

Zaliczenia poprawkowe u dr M. Chojnackiej odbędą się 15.03.2013r. (piątek) o godz. 16:15.

Rystał D. mgr - ostateczny termin poprawek.

Ostatni termin poprawek (dla studentów posiadających usprawiedliwienie na I i II termin) z przedmiotów: "Ochrona własności intelektualnej" i "Prawo", odbędzie się 16.03.2013r. o godz. 16:30.

Stawarczyk F. dr - zal. i egz. poprawkowe.

Zal. i egz. poprawkowe u dr F. Stawarczyka odbeda się 15.03.2013r (piątek), szczegóły w tabelkach sesji zimowej.

Egzamin z przedmiotu "Marketing" - Z1

Egzamin z przedmiotu "MArketing" z dr J. Ławickim, odbędzie się 16.03.2013r (sobota) o godz. 12:00.

mgr M.Wysocka-wpisy

mgr M. Wysocka-będzie uzupełniała wpisy w indeksach w dniu 16.03.2013r o godz. 12:00.

mgr B. Tatarzyńska-Dutkiewicz - wpisy


mgr B. Tatarzyńska-Dutkiewicz będzie uzupełniała wpisy w indeksach
w dniu 3.03.2013r (niedziela) o godz. 11:00 w sali nr 201

Dr J.Nadobnik-wpisy


Dr Nadobnik J. będzie uzupełniał wpisy w indeksach

2.03.2013r (sobota) o godz. 11:30 w pokoju wykładowców.

seminarium dyplomowe z dr G. Sopalak

Studenci z grup S3, uczestniczący w seminarium u dr G. Sopalak, proszeni są

o przesłanie na adres gsopalak@wsb.gorzow.pl tematów prac dyplomowych, do 22.02.2013 r.

UWAGA GP, GP1, G3

Na zaliczenie ćwiczeń i zajęć terenowych z przedmiotu „Planowanie przestrzenne” u mgr inż. arch. M. Frąckowiak należy oddać prace.

Zgodnie z ustaleniami:

- pierwszy termin minął w dniu 27.01,

- drugi termin to: 03.02 (można przekazywać osobiście do wykładowcy, będzie na uczelni),

- trzeci termin - do dnia 16.02,

 

Prace należy przekazać do wykładowcy lub Dziekanatu z zachowaniem wskazanych terminów, po tych terminach nie będzie możliwości zaliczenia przedmiotu.

Zaliczenie z przedmiotów: Negocjacje ogólne (S3) i Konstruktywne rozwiązywanie konfliktów (Z2, Z3)

Studenci, którzy byli nieobecni na zajęciach, mogą uzyskać zaliczenie poprzez napisanie prac:

 Negocjacje ogólne : S 3

Temat pracy: Jak zostać dobrym negocjatorem?

Konstruktywne rozwiązywanie konfliktów : Z2, Z3

Temat pracy: Wymień i opisz najskuteczniejsze  metody rozwiązywania konfliktów.

 Prace w formie pisemnej ( 1 - 2 strony A 4 ) należy przynieść na zaliczenie.

 

 

Studenci piszący prace licencjacką u dr J. Hołub-Iwan.

Wszyscy studenci piszący pracę licencjacką
u dr J. Hołub-Iwan proszeni są o zgłoszenie się do dziekanatu.

 

 

Egzaminy poprawkowe z Zarządzania jakościa i Zarządzanie projektami

Egzaminy poprawkowe z Zarządzania jakoscią i Zarządzanie projektami odbęda się 18.01.2012 o godz. 16:15.

dr J.Hołub-Iwan - zajęcia odwołane

Zajecia z dr J.Hołub-Iwan w dniach 4-5.01.2013, z przyczyn osobistych, nie odbędą się,

w zwiazku z tym prosimy zerknąć na zmiany w planie.

 

dr A. Wala - wpisy i zaliczenia

 

Dr A. Wala

będzie w WSB 14.12.2012r.(piątek) o godz. 16:00

Studenci uczestniczący w seminarium proszeni są o przyniesienie również wszystkich dokumentów potrzebnych do zaliczenia praktyk,

natomiast osoby, które nie mają jeszcze zaliczonego wykładu

– pracy do sprawdzenia.

 

więcej ...

Zaliczenie przedmiotu "Organizacja sił zbrojnych w RP"

W dniu 8.12.2012r (sobota), o godz.10:00  będzie możliwość po raz ostatni zaliczenia 

przedmiotu "Organizacja sił zbrojnych w RP".

egzamin z Demografii u dr M. Musiał-Karg

Egzamin z przedmiotu Demografia u dr M.Musiał-Karg odbędzie się w dniu 26.10.2012 r. (piątek), o godz. 16:15.

dr I. Łucka

Dr I.Łucka będzie przejazdem w Gorzowie Wlkp. w dniu 19.10.2012 (piątek),

osoby zainteresowane proszone są o kontakt z wykładowcą drogą elektroniczną.

Wyjazd BERLIN-MAGDEBURG 12-14.10.2012

Zostało jeszcze kilka wolnych miejsc na wycieczkę Berlin-Magdeburg w terminie 12-14.10.2012 r. Zainteresowane osoby (nie musza to być studenci WSB) proszone są o zgłoszenie się do dr A. Sobczak w piątek (5.10)  lub sobotę (6.10) wraz z wpłatą pieniężną (450 zł.).

dr M.Zwolankowski

Dr M. Zwolankowski bedzie w WSB w dniu 6.10.2012 r. (sobota), o godz. 11 (po raz ostatni w tym semestrze).

dr hab. D.Piesik

Dr hab D.Piesik będzie w WSB w dniu 5.10.2012r. (piątek) w godz. 15:00-16:30.

dr hab J.Kurzepa

Dr hab. J.Kurzępa będzie po raz ostatni w WSB, w dniu 2.10.2012r. o godz. 11:00.

SPOTKANIE ORGANIZACYJNE DLA STUDENTÓW I ROKU STUDIÓW

Dnia 28.09.2012 r. tj. piątek o godzinie 16:30 w auli Wyzszej Szkoły Biznesu odbędzie sie spotkanie organizacyjne dla studentów I roku. Obecność obowiązkowa.

Godziny otwarcja Działu Organizacji Studiów

Informujemy, że dział organizacji studiów dn. 22.09.2012 r. tj. sobota czynny jest w godzinach 8:30-14:00. 23.09.2012 r. DOS będzie nieczynny.

TERMIN ZŁOŻENIA UZUPEŁNIONYCH INDEKSÓW

Decyzją Dziekana termin złozenia uzupełnionych indeksów wraz z kartą okresowych osiagnięć studenta upływa dnia 12.10.2012 r.

 

więcej ...

mgr M.Banicki

mgr M. Banicki będzie na uczelni 21.09.2012r. o godz. 16:15.

dr hab S.Saniuk - zal. i egz. poprawkowe

Zaliczenia i egzaminy poprawkowe u dr hab. S.Saniuka, w dniu 21.09.2012r., zostały przeniesione na termin późniejszy.

Nowe godziny otwarcia DOS

Informujemy, że Dział Organizacji Studiów czynny będzie dnia 14.09.2012 r.tj. piątek do godziny 17:00, 15.09.2012 r. tj. sobota od godziny 8:30 do 14:00. Natomiast w niedzielę tj. 16.09.2012 r. w godzinach od 8:30 do 13:00

dr B. Secler - wpisy

Dr B. Secler będzie na uczelni 15.09.2012 r. o godz. 10:00. Wszyscy studenci, którzy nie mają wpisów i zaliczeń u wykładowcy proszeni są o zgłoszenie się (ostatni termin przyjazdu).

UWAGA STUDENCI

Uprzejmie przypominamy, że termin płatności pierwszej raty za studia upływa dnia 20 września 2012 r.

Studenci, którzy przystępują do sesji poprawkowej proszeni są o dokonanie tej wpłaty przed przystąpieniem do egzaminów.

Czas pracy DOS

Informujemy, że w dniach 8-10.08.2012 r. Dział Organizacji Studiów będzie czynny w godzinach od 8:00-14:00.

Za utrudnienia przepraszamy.

Godziny otwarcia dziekanatu

Informujemy, że 02.08.2012 r. (czwartek) Dział Organizacji Studiów będzie czynny od 8:00 do 14:00

Za utrudnienia przepraszamy

Mgr inż. Marcin Frąckowiak

Mgr inż. Marcin Frąckowiak będzie w WSB 14.07.2012 (sobota)o godz. 9:00, sala nr 122

mgr Dudziak

Mgr Dudziak W. będzie w WSB 14.07.2012 (sobota) o godz. 10:00, sala nr 116.

Egzamin z „Planowania infrastruktury technicznej"mgr inż. M.Frąckowiak

Egzamin z „Planowania infrastruktury technicznej” u mgr inż. M.Frąckowiak odbędzie się w dwóch grupach:


Grupa I – Studenci wpisani na listę od nr 1 do 10

Grupa II – Studenci wpisani na listę od nr 11 do 21

dr inż. P.Biskupski

Pan dr inż. P.Biskupski będzie w WSB 6.07.2012r. (piątek), o godz. 16:15.

Wpisy u mgr Z.Rawicza-Lipińskiego

Wpisy u mgr Z.Rawicza-Lipińskiego można uzyskać w dniu 08.07.2012r. (niedziela), o godz. 9:00, w sali nr 204.

Uroczyste wręczenie dyplomów

Dnia 14 lipca 2012 r. o godzinie 10:00 w auli uczelni, odbędzie się uroczyste wręczenie dyplomów.

Na uroczystość zapraszamy absolwentów wraz z osobami bliskimi.

Rektor WSB dr inż. Maja Kiba-Janiak, Dziekan WNH dr Anna Czekirda, Dziekan WNE dr Anna Sobczak.

Grupy Z2O i Z3O

Wpisy u mgr A.Zielińskiego można uzyskać w dniu 27.06.2012r. (środa) ok. godz. 14:00, w WSB w pokoju wykładowców.

 

Grupy Z2K i Z3K

Wpisy w dr J. Hołub - Iwan w dniu 17.06 odbędą się o godz 13 w sali nr 120

Grupa GP

Zajęcia terenowe z mgr inż. M. Frąckowiak odbędą się 19.06.2012r, (wtorek), w godz. 8:00-11:00. Zbiórka w dniu 19.06.2012r. punktualnie o godz. 8:00 przy budynku PWiK na ul. Śląskiej 95, w Gorzowie Wlkp. 

Grupa G2

Zbiórka na zajęcia terenowe w dniu 17.06.2012 z mgr inż. arch. M. Frąckowiak, godz. 8:00, Siedlice ul. Żytnia (pod Zakładem Uzdatniania Wody). Wymagana punktualność. 

Grupa GP1

Zbiórka na zajęcia terenowe w dniu 17.06.2012 z mgr inż. arch. M. Frąckowiak, godz. 11:00, Siedlice ul. Żytnia (pod Zakładem Uzdatniania Wody). Wymagana punktualność.

Godziny rektorskie

W dniu 08.06.2012 r. w godz 16.00 - 21.00 ogłoszone zostają godziny rektorskie. Wszystkim kibicom życzymy gorących wrażeń.

Terminy obron prac dyplomowych

Informujemy, że obrony odbędą się w następujących terminach:

Kierunek socjologia:

1. dr hab. Jacek Kurzępa - 22.06.2012 r. godzina 9:00;

2. dr Krzysztof Lisowski - 22.06.2012 r. godzina 8:30;

3. dr hab. Bogdan Kunicki - 23.06.2012 r. godzina 12:30;

4. dr Grażyna Sopalak - 23.06.2012 r. godzina 12:00;

5. dr Bogusław Bukowski - 23.06.2012 r. godzina 10:00.

Kierunek zarządzanie:

1. dr Anna Sobczak - 22.06.2012 r. godzina 15:30 (zmiana!);

2. dr Joanna Hołub-Iwan - 22.06.2012 r. godzina 13:00;

3. dr hab. Mieczysław Morawski - 29.06.2012 r. godzina 14:00;

4. dr inż Maja Kiba-Janiak - 29.06.2012 r. godzina 13:30;

5. prof. dr hab. Juliusz Engelhardt - 30.06.2012 r. godzina 11:00;

6. dr hab. Sebastian Saniuk - 29.06.2012 r.  godzina 13:00.

 

GRUPA G1

Zajęcia terenowe z Ekologii z mgr I.Krzyżanowską odbędą się w dniu 26.05.2012r. Zbiórka o godzinie 9:00 w Nadleśnictwie Bogdaniec.

GRUPY S2P i S3

Zaliczenia i wpisy u mgr J.Szynkarczuk odbędą się w dniu 15.06.2012 o godz. 16:15 ( ostatni termin do przerwy wakacyjnej). Wszelkie pytania do wykładowcy proszę kierować na adres: jolanta.szynkarczuk@oik.pl.

Odwołane zajęcia z języka angielskiego w dniach 18 - 20 maja 2012

W dniach 18-20.05.2012r. Język angielski z mgr M.Kardasz i mgr A. Rzemieniecką-Gawęda został odwołany.

Trwają warsztaty z Doradcą Zawodowym

W ramach projektu „Gospodarka Przestrzenna - Kierunek z Wizją” współfinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki odbywają się warsztaty ułatwiające „wejście” na rynek pracy.

więcej ...

Termin złożenia prac dyplomowych - 3 rok

1.Dnia 31 maja 2012 r. upływa ostateczny termin złożenia prac dyplomowych.

2.Prace należy złożyć w 3 egzemplarzach w tym: 2 w oprawie twardej, 1 trwale zszyty, drukowany dwustronnie (praca zbindowana nie zostanie przyjęta!) oraz w wersji elektronicznej - na płycie CD, płytę należy opisać: imię, nazwisko, temat pracy, nazwisko promotora i dołączyć do trwale zszytego egzemplarza - wkleić kopertę).

3.Praca musi zawierać oświadczenie dotyczące samodzielnego pisania pracy (oświadczenie do pobrania w Dziale Organizacji Studiów lub ze strony www.wsb.gorzow.pl.

4.Pracę dyplomową należy napisać zgodnie ze wzorem i zaleceniami zatwierdzonymi przez Senat Uczelni www.wsb.gorzow.pl.

5.Wraz z pracami należy:

-dostarczyć 5 zdjęć dyplomowych o wymiarach 45x65 mm w stroju wizytowym;

-uiścić opłatę za dyplom w wysokości 60 zł;

-rozliczyć się z karty obiegowej (do pobrania w DOS);

-złożyć uzupełniony indeks do dnia 17 czerwca 2012 r.;

W przypadku braku możliwości złożenia pracy w ww terminie, należy do dnia 31 maja 2012 r. dostarczyć podanie do Dziekana Wydziału o przedłużenie terminu złożenia pracy dyplomowej ( na podaniu musi znaleźć się zgoda i opinia promotora).

 

Egzaminy TELC

 

Studium Języków Obcych informuje, iż najbliższe egzaminy TELC odbędą się 09.06.2012r. Zgłoszenia przyjmowane będą do dnia 07.05.2012r.

 

Szczegółowe informacje dotyczące egzaminów TELC

 

Przerwa w pracy Działu Organizacji Studiów

Informujemy, że w dniach 30.04.2012 r. - 7.05.2012 r. Dział Organizacji Studiów będzie nieczynny.

Decyzje dotyczące stypendium na semestr letni 2011/2012

Informuję, że można odbierać decyzje dotyczące stypendium na semestr letni 2011/2012 w Biurze Karier

Terminy obron - zarządzanie

Obrony odbędą się w następujących terminach:

dr Katarzyna Cheba - 19.05.2012 r. godz. 14:30;

prof. dr hab. Józef Perenc - 19.05.2012 r. godzina będzie ustalona wkrótce.

UWAGA STUDENCI

W dniu 24.03.2012 r. tj. sobota zajęcia z dr B. Seclerem zostają odwołane.

Spotkania z doradcą zawodowym

Informacja dotyczącą indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym.

Informuję, że są jeszcze wolne miejsca na bezpośrednie kosulatcje z doradcą zawodowym.

Wpisy u mgr Jolanty Szynkarczuk

będzie można uzyskać dnia 24.03.2012 r. o godzinie 11:30, w sali 121.

mgr Ławreszuk Katarzyna

Informuję, że 18.03.2012 r. (niedziela) o 11:30 będzie po raz ostatni na Uczelni mgr Katarzyna Ławreszuk. Wszystkie osoby, które nie mają wpisu proszone są obowiązkowo o przybycie.

Odwołane zaległe zaliczenia i wpisu u mgr J. Szynkarczuk

Mgr Jolanta Szynkarczuk odwołuje zaliczenia i wpisy w dniu 10.03.2012 r. tj sobota.

Termin złożenia uzupełnionych indeksów i kart okresowych osiągnięć studenta

Dnia 01.03.2012 r. mija ostateczny termin składania uzupełnionych indeksów i kart okesowych osiągnięć studentów.

 Zgodnie z Regulaminem studiów§ 16 pkt 2:

Ostateczny termin uzyskania zaliczeń zajęć objętych planem studiów i składania wszystkich egzaminów w semestrze zimowym upływa 1 marca 2012 r. oraz zgodnie z  § 16 pkt 5:

Student ma obowiązek złożyć indeks i kartę okresowych osiągnięć studenta (z kompletem wpisów) w dziekanacie w terminie wymienionym w pkt 2 – 1 marca 2012 r.

Obrony prac dyplomowych - zarządzanie

dr Anna Sobczak - 03.03.2012 r. godz. 11:30;

dr inż. Sebastian Saniuk - 03.03.2012 r. godz. 12:00.

Wpisy u mgr E. Wulbach

Wpisy u mgr E.Wulbach, będzie można uzyskać w dniu 24.02.2012 o godz. 17:00.

Terminy egzaminów dyplomowych - socjologia

Niedziela 26.02.2012 r.

prof. nadzw. dr hab. Bogdan Kunicki godz. 11:30

dr Grażyna Sopalak godz. 13:00

dr Krzysztof Lisowski 13:45

prof. nadzw. dr hab. Jacek Kurzępa godz. 14:30

Godziny pracy Działu Organizacji Studiów w okresie 17-19.02.2012

Godziny otwarcia działu Organizacji Studiów:

17.02.2012 (piątek): 10:00-17:30

18.02.2012 (sobota): 8:30 - 13:00

19.02.2012 (niedziela): NIECZYNNE

Wpisy u mgr E.Siedziniewskiej

Wpisy u mgr E.Siedziniewskiej można będzie uzyskać w dniu 18.02.2012 o godz. 11:00.

Wpisy u mgr Tomaszewskiej i mgr Wysockiej

Wpisy do indeksów od mgr M.Tomaszewskiej i mgr M.Wysockiej będzie można uzyskać 5.02.2012 r. o godz. 12:00, w Sali nr 11

Egzamin dyplomowy u dr Katarzyny Cheba

Informuję, że 11.02.2012 r. (sobota) o godz. 8:00 odbędzie się obrona u dr K. Cheba

mgr E. Wulbach

Mgr E. Wulbach będzie w WSB 28.01.2012 r. o godz. 12:00.

Zajęcia z dr hab. M.Morawskim - odwołane

 Zajęcia z dr hab. M.Morawskim w dniach 21-22.01.2012 r. zostają odwołane z powodu choroby.

Zajęcia z dr Joanną Hołub - Iwan odwołane

Infirmujemy, że 08.01.2012 r. (niedziela) wszystkie zajęcia z dr Joanną Hołub - Iwan zostają odwołane ze względu na chorobę wykładowcy

Dział Organizacji Studiów - nieczynny

Informujemy, że w dniach 27.12.-30.12.2011 r. Dział Organizacji Studiów będzie nieczynny. Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.

Ostani termin zaliczenia u dr K. Kulczyńskiej

Zaliczenie (ostatnie) u dr K. Kulczyńskiej odbędzie się 17.12.2011 r. o godz. 10:00

Rozliczenie obowiązkowych praktyk zawodowo - dyplomowych

Z uwagi na studentów, którzy nie rozliczyli sie z obowiązkowych praktyk zawodowo-dyplomowych (III rok), Opiekun praktyk i staży będzie dostępny 03.12.2011 (sobota) od godziny 9:00 w pokoju 308, III pietro. 

Warsztaty z doradcą zawodowym

Dzięki realizacji projektu unijnego "Gospodarka Przestrzenna - kierunek z wizją", w grudniu 2011 Biuro Karier dla studentów I stopnia organizuje bezpłatne czterogodzinne warsztaty z doradcą zawodowym, których celem jest wstęp do indywidualnych spotkań (IPD).

 

więcej ...

Decyzje dotyczące przyznania stypendiów na semestr zimowy 2011/2012

W Biurze Karier są do odbioru decyzje dotyczące przyznania stypendiów na semestr zimowy 2011/2012. Informujemy, że odebranie decyzji jest obowiązkowe. Studentom, którzy nie odbiorą decyzji, nie zostanie przekazane stypendium za miesiąc grudzień. Biuro Karier będzie czynne w sobotę w godzinach 9:00 do 14:00.

Odwołane zajęcia z mgr K. Ławreszuk

W dniu 25.11.2011r zajęcia z mgr K.Ławreszuk zostają odwołane z powodu choroby

Zajęcia z mgr M. Gromcem przeniesione

Zajęcia z mgr M.Gromcem zostają przeniesione z dnia 26.11.2011 na 9.12.2011

 

Zajęcia z prof. L. Agapow odwołane

Informujemy, że zajęcia z prof. L. Agapowem w dniu 20.11.2011 r. (niedziela) zostały odwołane.

Zajęcia z dr Hołub - Iwan odwołane

Informujemy, że zajęcia z dr Joanną Hołub - Iwan w dniu 19.11.2011 r. (sobota) zostały odwołane.

Przepraszamy

mgr E. Wulbach

Mgr E. Wulbach będzie w WSB 27.11.2011 r. (niedziela), o godz. 10:00 w pokoju wykładowców.

Zajęcia terenowe z „Przyrodniczych uwarunkowań GP”

Zajęcia terenowe z „Przyrodniczych uwarunkowań GP” dla grupy G2 odbędą się na terenie Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów.Wysypisko Chruścik, ul.Małyszyńska 180,w dniu 17.11.2011 r. (czwartek), o godz. 17:00.
Zbiórka przy portierni.

Terminy obron prac dyplomowych

dr Bogusław Bukowski - 02.12.2011 r. godz. 13:00.

 

 

 

 

mgr A. Tomaszewski

Mgr A. Tomaszewski będzie w WSB,w dniu 6.11.2011 (niedziela) o godz. 17:00, w pokoju wykładowców.

Ubezpieczenie NNW dla studentów

Do dnia 28.10.2011 r. można ubezpieczyć się od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków. Koszt  składki na rok akademicki 2011/2012 - 30 zł. Zapisy w Dziale Organizacji Studiów.

Przypominamy studentom 2 roku, iż warunkiem odbycia obowiązkowych praktyk (warunek zaliczenia semestru 4), jest ubezpieczenie od NNW, którego będą wymagać pracodawcy.

Rozliczenie prakty zawodowo - dyplomowych

Osoby, które do tej pory nie rozliczyły się z obowiązkowych praktyk zawodowo-dyplomowych proszone są o jak najszybsze złożenie dokumentów u opiekuna praktyk i staży (pokój 308).

Seminarium dyplomowe z dr inż. M. Kiba-Janiak

Seminarium dyplomowez dr inż. M. Kiba-Janiak odbędzie się 23.10.2011r. o godz. 12:30 w gab. Rektora

Mgr K. Ławreszuk

Zaliczenia i wpisy u Mgr K. Ławreszuk w dniu 21.10.2011r. o godz. 16:00 - wpisy, o 16:30 – zaliczenie sala nr 206

Dr inż. P. Adamczewski

Zaliczenia i wpisy u dr inż. P.Adamczewskiego - 29.10.2011r. o godz. 11:30, sala nr 215

Dr K. Kulczyńska - egzaminy poprawkowe

Dr K.Kulczyńska

- egzaminy poprawkowe – 28.10.2011r.

o godz. 14:00 Geografia ekonomiczna

o godz. 15:00 Demografia

Seminarium z dr inż. M. Kiba - Janiak

Seminarium dyplomowe z dr inż. M.Kiba-Janiak odbędzie się 15.10.2011 (sobota)  o godz. 12:30, w gabinecie Rektora.

 

Ubezpieczenie NNW dla Studentów

Do dnia 15.10.2011 r.

istnieje możliwość ubezpieczenia się od następstw nieszczęśliwych wypadków. Ubezpieczyciel - Ergo Hestia.

Uwaga Studenci II roku !!!
Warunkiem odbycia praktyki zawodowo-dyplomowej jest ubezpieczenie NNW studentów wymagane przez pracodawców

Koszt składki to 30 zł za rok. Ubezpieczenie 24 h. Zapisy w Dziale Organizacji Studiów (do dnia 15.10.2011 r.)

Wpisy u mgr B. Seclera

Uwaga S2, wpis do indeksu u mgr B. Seclera będzie można uzyskać w dniu 1 lipca (piątek) o godz. 16.30, w pokoju wykładowców.
 

Odbiór Certyfikatów

Informujemy, że w Biurze Karier są do odbioru certyfikaty potwierdzające udział studentów w szkoleniach ("Zarządzanie sobą w czasie", "Bilans umiejętności i predyspozycji zawodowych") i warsztatach z doradcą zawodowym w miesiącach od marca do maja.

Dział Organizacji Studiów

Dnia 22.06.2011 r. Dział Organizacji Studiów będzie czynny do godziny 14:00. Za utrudnienia przepraszamy.

Uwaga grupa S3G

Zaliczenie z „Komunikacji międzykulturowej” z dr J. Hołyńską odbędzie się 24.06.2011r.(piątek) o godz. 16:15

 

Seminarium grupa S2

Uwaga grupa S2, seminarium z dr hab. J. Kurzępa odbędzie się 26.06.2011 r. (niedziela) o godz. 15:00

 

 

UWAGA ZL3

Seminarium z dr inż. M.Kibą-Janiak odbędzie się 24.06.2011r.(piątek) o godz. 16:00 w gab. Rektora.

Wpisy u mgr M. Wysockiej

Wpisy do indeksu u mgr M. Wysockiej będzie można uzyskać 19.06.2011 o godz. 15.00

Terminy obron

Poniżej podajemy terminy obron

więcej ...

Dr hab. M. Morawski

Dr hab. M. Morawski będzie obecny w WSB w dniu 14.06.2011r. o godz.16:30 (pokój wykładowców).

 

prof nadzw dr hab Mieczysław Morawski

Informuję, że 14.06.2011r. (wtorek) o godzinie 16:30 w pokoju wykłądowców będzie dostępny prof nadzw dr hab Mieczysław Morawski. Jest to ostatnie spotkanie przed wakacjami

Wpisy u mgr E. Wulbach

Po wpisy u mgr E. Wulbach proszę się zgłosić w sobotę 11.06.2011 r. o 13:30 do gabinetu nr.204

 

Dr Agnieszka Wala

Dr A. Wala będzie w WSB w sobotę 11.06.2011r. w godz. 13:00-14:00 w pokoju wykładowców.

 

Decyzje dotyczące przyznania stypendium na semestr letni 2010/2011

Studenci, którym zostało przyznane stypendium, proszeni są o odbieranie decyzji na semestr letni 2010/2011

dr Justyna Hołyńska

będzie obecna w Uczelni 07.06.2011 r. o godzinie 17:00 (sala 101). Wszystkie osoby, które nie uzyskały zaliczenia, proszone są o zgłoszenie się.

Uwaga studenci III roku socjologii

mgr Krzysztof Sztejka dostępny będzie na uczelni 5 maja 2011 r. tj. niedziela o godzinie 10:00

S3 – seminarzyści dr K.Lisowskiego.

Promotor będzie do dyspozycji seminarzystów 4.06.2011r. o godz. 14:15 w gab. nr 211.

 

Uwaga studenci grupy S3

S3 – wpisy u dr E.Filipiak-Strawy

będzie można uzyskać 5.06.2011r, od godz. 16:00, w sali nr 206,

u dr J. Hołub-Iwan 5.06.2011r od godz. 13:00, w Sali nr 204,

a u mgr J. Pisarewicz 4.06.2011r od godz. 15:00 w gab. 307
 

Studenci kierunku zarządzanie

W dniu 04 czerwca 2011 roku o godz. 10:00 przedstawiciel Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A. Grzegorz Blaut wygłosi wykład na następujące tematy: 

„System rozliczeniowy w Polsce – ELIXIR”, „Podpis elektroniczny – teraźniejszość i perspektywy”  oraz „Nowoczesne formy zarządzania dokumentami – teraźniejszość i nadchodzące trendy”.

Wszystkich chętnych serdecznie zapraszamy.
 

Terminy obron

Poniżej podajemy terminy obron

więcej ...

Wpisy u dr P. Leszczyńskiego

Osoby chcące uzyskać wpis u dr P.Leszczyńskiego proszone są o zgłoszenie się w dniu 6.06.2011r. o godz. 15:00 do pok. 217 Urzędu Miasta (ul. Sikorskiego, I piętro).
 

Zaliczenie u mgr K. Sztejki

Osoby, które nie uzyskały zaliczenia u mgr K.Sztejki do 3.06.2011r. powinny dostarczyć do Dziekanatu prace, a 5.06.2011r. o godz. 10:00 zgłosić się na zaliczenie.

 

Konsultacje i seminarium z dr B.Dobrodziej

Z3 – konsultacje i seminarium z dr B.Dobrodziej. W dniu 3.06.2011r. (piątek) o godz. 15:00 odbędą się konsultacje natomiast o godz. 16:15-20:15 seminarium
 

Dziś ruszyła rekrutacja na płatne staże w ramach projektu unijnego

W ramach realizacji projektu "Gospodarka przestrzenna - kierunek z wizją" najlepsi absolwenci Wyższej Szkoły Biznesu w Gorzowie Wlkp. wszystkich kierunków studiów, mogą skorzystać z udziału w płatnych stażach organizowanych wspólnie z Lubuską Organizacją Pracodawców.

więcej ...

UWAGA!!! Studenci pobierający stypendium

Informujemy, że studenci pobierający stypendium w semestrze letnim 2010/2011, mają możliwość przekazania go na poczet czesnego. Zainteresowani mogą pobrać odpowiedni druk w Dziekanacie.   

Zagadnienie na egzamin dyplomowy z Zarządzania

Poniżej zagadnienia na egzamin dyplomowy według specjalności

więcej ...

mgr K. Ławreszuk

Informuję, że w niedzielę, tj. 22.05.2011r. mgr Katarzyna Ławreszuk będzie miała zajęcia na Uczelni. Wszystkie osoby, które nie mają wpisów proszone są o zgłoszenie się do mgr Ławreszuk po wpis.

Uwaga seminarzyści dr B. Dobrodziej

dr Barbara Dobrodziej będzie na Uczelni w piątek, tj. 20.05.2011r. od godz. 16:15

seminarzyści dr G. Sopalak

 

Osoby uczestniczące w seminarium z dr G. Sopalak,

mogą spotkać się z promotorem w dniu 22.05.2011r.

o godz. 10:00, w Sali 201.

 

Obowiązkowe praktyki zawodowo - dyplomowe dla II roku studiów

Przypominam, że studenci II roku wszystkich kierunków mają obowiązek odbycia 3-tygodniowych praktyk zawodowych w okresie do 30 września 2011r.

więcej ...

Uwaga studenci 3 roku

1. Dnia 31 maja 2011 r. upływa ostateczny termin składania prac dyplomowych.

 

 

więcej ...

Indywidualny Plan Działania dla studenta WSB w ramach projektu Gospodarka Przestrzenna - kierunek z wizją

Indywidualny Plan Działania to tworzenie osobistej, indywidualnej wizji kariery, przygotowany wspólnie z doradcą zawodowym. Celem Indywidualnego Planu Działania jest wybór najlepszej możliwej dla uczestnika ścieżki dalszej kariery zawodowej, dostosowany do osobistej sytuacji uczestnika i lokalnego rynku pracy. IPD rozpoczyna się czterogodzinnym warsztatem z doradcą zawodowym. Kolejnym krokiem są spotkania indywidualne, na których przeprowadzone zostają pogłębione wywiady dotyczące zainteresowań, dotychczasowej ścieżki kariery i predyspozycji osobowościowych.

więcej ...

Uwaga Z1

W dniu 8.05.2011 (niedziela), o godz. 10:00 odbędzie się zaliczenie z przedmiotu Filozofia.

 

Grupa Z2

Uwaga Z2, grupa seminaryjna dr A. Sobczak. Seminarium z dnia 6.05.2011 r. (piątek), zostaje przeniesione na 21.05.2011r.

 

 

Zmiany w pomocy materialnej dla studentów

Zmiany w zasadach przyznawania pomocy materialnej dla studentów mają nastąpić z dniem 1 października 2011 r. z momentem wkroczenia w nowy rok akademicki 2011/2012 w wersji po poprawkach Senatu przyjetych przez Sejm (18.03.2011)

więcej ...

Dział Organizacji Studiów

Informujemy, że w dniu 22.04.2011r. (piątek) Dział Organizacji Studiów będzie czynny do godz. 13:00

Decyzje dotyczące przyznania stypendium na semestr letni 2010/2011

Decyzje dotyczące przyznania stypednium na semestr letni 2010/2011 są już do odbioru w Biurze Karier. Dotychczasowe środki uzyskane od Ministerstwa pozwalają na wypłacenie przyznanych kwot za miesiąc marzec i powinny trafić jeszcze w tym tygodniu na Państwa konta.

mgr K. Ławreszuk.

mgr K. Ławreszuk będzie w WSB 28.04.2011r. o godz.15:30 zainteresowane osoby proszone są o zgłoszenie się.

 

mgr Ewa Pastok

będzie obecna dnia 19.04.2011 r. od godziny 9:30 do 12:00. Osoby zainteresowane proszone są o zgłoszenie się.

Rozkład roku akademickiego 2011/2012

Na podstawie § 7 ust. 2 Regulaminu Studiów Wyższej Szkoły Biznesu w Gorzowie Wlkp. podaję do wiadomości uchwaloną przez Senat Wyższej Szkoły Biznesu w dniu 08.04.2011r. organizację roku akademickiego 2011/2012.

dr inż. Maja Kiba-Janiak

Rektor Wyższej Szkoły Biznesu

 

więcej ...

mgr Z. Włodarczak na Uczelni

Informujemy, że w dniu 11.04.2011r. (poniedziałek) o godzinie 16:00 będzie na Uczelni po raz ostatni mgr Z. Włodarczak. Wszystkie osoby, które nie mają wpisu od mgr Włodarczaka proszone są o przybycie.

Decyzje dotyczące przyznania stypendium na semestr letni 2010/2011

W związku z brakiem oficjalnego pisma z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego odnośnie dotacji na rok 2011. Wydanie decyzji dotyczących stypendium może być opóźnione. Najwcześniejszy przewidywany termin to druga połowa kwietnia 2011. Prosimy o cierpliwość i zrozumienie.

 

Harmonogram szkoleń organizowanych w ramach projektu Gospodarka Przestrzenna

W ramach projektu unijnego studenci WSB mieli możliwość zgłaszania się na cykl bezpłatnych szkoleń. W semestrze letnim roku akademickiego 2010/2011 zaplanowane jest 10 szkoleń. Pełny harmonogram działań, tematykę oraz nazwiska prowadzących szkolenia, można znaleść w załączniku poniżej. Informujemy również, że dwa szkolenia zostały już z powodzeniem zrealizowane.

Zaliczenia i egzaminy u mgr D. Rystała

Z przyczyn osobistych ostateczny termin zaliczeń i egzaminów u mgr D. Rystała został przełożony z 20.03.2011r. na 26.03.2011r. godz. 14:00

 

dr inż. Maja Kiba-Janiak - seminarium konsultacje

dla grupy ZL 3 odbędą się dnia 20.03.2011 r. o godzinie 15:00 w gabinecie Pani Rektor.

Zaliczenia i egzaminy u dr M. Zwolankowskiego

Ostateczny termin zaliczeń i egzaminów u dr M. Zwolankowskiego - 19 marca 2011 roku godz 11.00. Zailczenia i egzaminy przeprowadzic dr M. Stawarczyk

Zaliczenia i egzaminy u mgr D. Rystała

Ostateczny termin zaliczeń i egzaminów u mgr D. Rystała 20 marca 2011 roku (niedziela) o godz. 8.15

Egzamin u mgr J. Szynkarczuk

Egzamin u mgr J. Szynkarczuk odbędzie się w dniu 18.03.2011 r. o godz. 16.15

Uwaga dawna gr. ZL1

W dniach 11 - 13.03.2011 r. w zajęciach proszę uczestniczyć z grupą Z2F z wyłączeniem języka obcego w dniu 13.03.2011 r.

Odwołane zajęcia z dr Anną Sobczak

Zajęcia z dr Anną Sobczak w dniu 12.03.2011 r. z przyczyn osobistych zostają odwołane

Wnioski o stypendium na semestr letni 2010/2011

Przypominamy, że wnioski o przyznanie stypendium socjalnego, na wyżywienie, specjalnego dla osób niepełnosprawnych na semestr letni 2010/2011, należy składać do 15.03.2011 r.

Osoby, które w semestrze zimowym otrzymywały w/w stypendia, a ich sytuacja materialna i rodzinna nie uległa zmianie muszą złożyć oświadczenie do 15.03.2011 r.  Wzór oświadczenia znajduje się poniżej.                                                                  


                                                                                                            oświadczenie

 

 

Uroczyste Dyplomatorium

Dnia 18 marca 2011 r. o godzinie 18.00 w sali nr 2, odbędzie się uroczyste rozdanie dyplomów.
Na uroczystość zapraszamy absolwentów wraz z osobami bliskimi.

 

Zaliczenia i wpisy u dr M. Łuczaka

Zaliczenia i wpisy do indeksów u dr M.Łuczaka będzie można uzyskać dnia 4.03.2011r. o godz. 16:00 (ostatnia możliwość!).

UWAGA Z1!

Wpisy u Pani mgr Karoliny Pietruszewskiej będzie można uzyskać (ostateczny termin) dnia 08.03.2011r. o godz. 15:30, w pokoju wykładowców.

Wpisy u dr E. Chomać - Pierzeckiej

Wpisy u Pani dr E. Chomać – Pierzeckiej będzie można uzyskać (ostateczny termin) dnia 10.03.2011r. o godz. 16:15, w pokoju wykładowców

Terminy obron

poniżej podajemy terminy obron:

dr Elżbieta Filipiak-Strawa - 04.03.2011r. godz. 9:00;

dr hab. Mieczysław Morawski - 07.03.2011 r. godz. 14:30;

dr hab. Jacek Kurzępa - 08.03.2011 r. godz. 9:00;

dr hab. Rafał Drozdowski - 10.03.2011 r. godz. 9:30;

dr Krzysztof Lisowski - 11.03.2011 r. godz. 15:30.

UWAGA dawna grupa ZL1

Na pierwsze ćwiczenia z Zrządzania logistyką proszę dołączyć do grupy Z2K w dniu 26.02.2011r. (17:45-20:15), natomiast na pierwsze ćw. z Zarządzania jakością do grupy Z2L, 27.02.2011r. (16:00-17:30).


 

Zaliczenie - mgr A. Żmijak i dr M. Tomczak oraz egzamin prof. J. Engelhardt

Zaliczenie z Analizy ekonomicznej u mgr A. Żmijaka odbędzie się 26.02.2011 o godz. 12:00,

Egzamin u prof. J.Engelhardta – 12.03.2011 o godz. 9:30.

 

 

Zaliczenie u dr M.Tomczak odbędzie się 26.02.2011 o godz. 11:00.
 

UWAGA STUDENCI

Ostateczny termin składania uzupełnionych indeksów wraz z kartami okresowych osiągnięć studenta mija dnia 1 marca 2011 r.

Uwaga Z2

Ttrzeci termin egzaminu ze Statystyki u dr K.Cheby, odbędzie się 26.02.2011 o godz. 10:00.

UWAGA STUDENCI ZARZĄDZANIA

 Z2, ZL2 (dawna grupa) i ZL1 (dawna grupa) trzeci termin zaliczenia u mgr M. Tereszczyk-Kaczmarek, odbędzie się 25.02.2011 o godz. 17:00.

 


Uwaga Z1

Egzamin poprawkowy z „Marketingu” u prof. J. Perenca został przeniesiony z dnia 20.02.2011r. na 13.03.2011r.


 

Zmiana godzin zaliczenia - mgr D. Rystał

Uwaga, zmiana godzin na zaliczeniach i egzaminach poprawkowych u mgr D. Rystała 19.02 o godz. 17:30 zaliczenie grupa S2, 18:30 egzamin grupa Z2, 19:30 zaliczenie grupa Z3.
 

Uwaga studenci!

 

Zmiany lektorów prowadzących przedmiot: język obcy od semestru letniego 2010/11.

 

więcej ...

Plan zajęć

Plan zajęć na najbliższy zjazd 18-20.02.2011r. będzie dostępny na stronie Uczelni dnia 15.02.2011r.

Uwaga studenci grupy Z3

Uwaga Z3, zaliczenie (III termin) i egzamin (II termin) z Analizy ekonomicznej, w związku z chorobą wykładowcy, został przełożony na 19.02.2010.
 

Wpisy do indeksów - dr M. Tomczak

Wpisy do indeksów u dr M. Tomczak będzie można uzyskać 11.02.2011 o godz. 17:00.

Zaliczenie przedmiotu statystyka opisowa - dr K. Cheba

Do zaliczenia ze Statystyki opisowej-lab. u dr K. Cheby, można jeszcze przystąpić 12.02.2011 o godz. 11:00.
 

Wpisy do indeksów - mgr M. Dułak - Panek

Wpisy do indeksów u mgr M.Dułak-Panek będzie można uzyskać 19.02.2011 o godz. 9:00 (ostatnia możliwość).

Wpisy do indeksów - mgr B. Krukar

Wpisy do indeksów u mgr B. Krukara będzie można uzyskać 12.02.2011 o godz. 15:30 (ostatnia możliwość).

Wpisy do indeksów mgr E. Wulbach i mgr B. Tatarzyńska - Dutkiewicz

Wpisy do indeksów u mgr E.Wulbach będzie można uzyskać 12.02.2011 o godz. 10:00.

Wpisy do indeksów u mgr B. Tatarzyńskiej-Dutkiewicz będzie można uzyskać 13.02.2011 o godz. 11:00

Wpisy do indeksów - mgr M. Wysocka

Wpisy do indeksów u mgr M. Wysockiej będzie można uzyskać 12.02.2011 o godz. 12:00.

Seminarium - dr A. Sobczak

Seminarium z dr A. Sobczak odbędzie się 11.02.2011 o godz. 17:15.

Termin poprawkowy oraz wpisy do indeksów - dr hab. R. Drozdowski

Przypominamy, że terminy poprawkowe i wpisy do indeksów u dr hab. R. Drozdowskiego odbędą się 11.02.2011, studia stacjonarne o godz. 15:00, st. niestacjonarne o godz. 16:00.

 

dr Waldemar Urbanik

dr Waldemar Urbanik dostepny będzie na uczelni dnia 8 lutego 2011 r. tj. wtorek o godzinie 10:00.

dr hab. Bogdan Kunicki

Ostateczny termin zaliczeń i egzaminów u dr hab. Bogdana Kunickiego odbędzie się 29.01.2011 r. o godz. 11:00 (pisemnie) oraz 04.02.2011 r.  o godz. 16:00.

Uwaga S3

zaliczenia dla wszystkich grup z dr Joanną Mazur-Łuczak odbędą się 22.01.2011 r. (15:00 i 16:30).

Uwaga grupy ZL1 i Z2

z powodu choroby mgr Macieja Banickiego zaliczenia zostały przełożone z dnia 22.01.2011 r. na 30.01.2011 r. na godz. 9:00.

Uwaga grupa Z3

z przyczyn losowych zaliczenie z analizy ekonomicznej z mgr  Andrzejem Żmijakiem zostało przełożone z dnia 21.01.2011 r. na 22.01.2011 r. na godz. 9:00.

PŁATNOŚCI

Przypominamy o terminowym dokonywaniu wpłat czesnego. Zgodnie z Regulaminem Płatności WSB termin pierwszej wpłaty za semestr letni 2010/2011 upływa dnia 10 lutego 2011 roku. Kolejne 4 raty należy uiszczać do 10-go każdego miesiąca.

Przypominamy również, że od nieterminowych wpłat naliczane są ustawowe odsetki.

Uwaga studenci

Wpisy u mgr M. Tomaszewskiej i mgr M. Wysockiej odbędą się 29.01.2011 od godz.10:00 (sprawdzić w tabelkach na sesję, która grupa o której godz.).
 

Uwaga studenci

Wpisy u mgr K. Ławreszuk odbędą się 21.01.2011 o godz. 16:00

Uwaga studenci grupy Z1

Wszyscy Studenci z grupy Z1 mogą przystąpić do egzaminu z Marketingu w dniu 22.01.2011 o godz. 9:00, uzupełnienie zaliczeń i wpisów odbędzie się 28.01.2011r.
 

Uwaga studenci

Zaliczenia i wpisy u dr J. Hołub-Iwan, z powodu choroby, zostały przeniesione na 28.01.2011r.

Uwaga studenci - grupa S3

Uwaga S3 – zajęcia z „Teorii emocji i motywacji” z dr M. Tomczak, z powodu choroby wykładowcy w dniu 15.01.2011r., odbędą się 21.01.2011 r o godz. 17:00. W związku z tym I termin zaliczenia odbędzie się 28.01.2011 r. o godz. 17:00.
 

Uwaga studenci 3 roku

1. Dnia 31 stycznia 2011 r. upływa ostateczny termin składania prac dyplomowych.

2. Prace należy złożyć w 3 egzemplarzach w tym:

więcej ...

Szkolenie BHP

u mgr Arkadiusza Bajraszewskiego dla osób, które nie uzyskały zaliczenie (nie uczestniczyły w zajęciach) odbędzie się 29.01.2011 r. (sobota) o godzinie 16:00.

Jednocześnie informujemy, że jest to ostateczny termin uzyskania zaliczenia oraz wpisu do indeksu.

Szkolenie ppoż

u mgr Bogdana Krukara dla osób, które nie uzyskały zaliczenia (nie uczestniczyły w zajęciach) odbędzie się dnia 12.02.2011 r.(sobota) o godzinie 14:00.

Jednocześnie informujemy, że jest to ostateczny termin uzyskania zaliczenia oraz wpisu do indeksu.

Seminarzyści dr Elżbiety Filipiak-Strawa

W dniu 7.01.2011 r. tj. piątek w godzinach 15-16 odbędą sie konsultacje z dr Elżbietą Filipiak- Strawa

Uwaga studenci

Trzeci termin zaliczenia (dla wszystkich grup) u dr hab. B. Kunickiego odbędzie się 9.01.2011 r. o godz. 9:30.
 

UWAGA STUDENCI

W dniu 17.12.2010 r. tj. piątek zajęcia z dr Mikołajem Łuczakiem zostają odwołane z powodu choroby wykładowcy.

Seminarzyści dr Joanny Mazur-Łuczak

Seminarium dla grup S3 z dr Joanną Mazur-Łuczak odbędzie się dnia 18.12.2010 r tj. sobota w godzinach od 9:00 do 11:15

Prof. dr hab. M. Morawski

Z powodu wyjazdu służbowego zajęcia z dr hab. M. Morawskim w dniach 11-12.2010 zostały odwołane.

Zajęcia z dr Mikołajem Łuczakiem

W dniach 9-10 grudnia 2010 r. (tj. czwartek i piątek) zajęcia z dr Mikołajem Łuczakiem zostają odwołane z powodu choroby wykładowcy.

dr B. Dobrodziej

Zajęcia w dniu 5.12.2010 z dr B. Dobrodziej zostały odwołane z powodu choroby wykładowcy.

Najbliższy, bezpłatny dyżur Pani Psycholog

Informujemy, że najbliższy dyżur Pani Psycholog Doroty Suchomskiej odbędzie się w piątek, 3 grudnia 2010r. w godzinach 15:00 - 19:00.

więcej ...

dr J. Hołub-Iwan

Zajęcia w dniach 3, 4, 5.12.2010 z dr J. Hołub-Iwan zostały odwołane z powodu choroby wykładowcy.

Karta okresowych osiągnięć studenta

Od dnia 10.12.2010 r. można odbierać karty okresowych osiągnięć studenta, na semestr zimowy 2010/2011.

Uwaga! Karty będą wydawane wyłącznie po uregulowaniu rat czesnego za miesiące: wrzesień 2010 - styczeń 2011.

*Przy odbiorze kart, prosimy o okazanie dowodów wpłat za wskazany wyżej okres.

Rozliczenie obowiązkowych praktyk zawodowo-dyplomowych

Osoby o numerach indeksów: 4184, 4378, 3990, 3936,  4334, 4325, proszone są o pilny kontakt z dziekanatem

Zarządzenie nr 20/2010 Rektora Wyższej Szkoły Biznesu w Gorzowie Wlkp.

w sprawie: ustalenia godzin rektorskich dla studentów studiów niestacjonarnych dniu 27 listopada 2010 roku

więcej ...

Zarządzenie Nr 19/2010 Rektora Wyższej Szkoły Biznesu w Gorzowie Wlkp.

Zarządzenie Nr 19/2010 Rektora Wyższej Szkoły Biznesu w Gorzowie Wlkp. z dnia 24 listopada 2010 r. w sprawie wprowadzenia zakazu palenia wyrobów tytoniowych na terenie Wyższej Szkoły Biznesu w Gorzowie Wlkp.

więcej ...

Dr J. Hołub - Iwan

Wszystkie zaległości z dr J. Hołub - Iwan będzie można uregulować dnia 26.11.2010 o godzinie 15:00.

dr Magdalena Byczkowska

Dr Magdalena Byczkowska dostępna będzie na uczelni po raz ostatni w czwartek 25.11.2010 r. o godzinie 8:30

Dr P. Adamczewski - zaliczenie Z3

Zaliczenie z dr P. Adamczewskim zaplanowane na 19.11.2010, zostało przeniesione na 07.01.2011 r.

UWAGA STUDENCI S3D

Zajęcia z prof Rafałem Drozdowskim w dniu 18.11.2010 r. zostają odwołane.

Dr M. Byczkowska

Dr M. Byczkowska bedzie jutro dostępna na PWSZ w Gorzowie Wlkp., w godzinach porannych. Szczegółów proszę szukać na stronie PWSZ.

Dr J. Hołub - Iwan

Informujemy, że zajęcia w dniu 17.11.2010 z dr J. Hołub - Iwan zostały odwołane

Wyniki wyborów do samorządu studenckiego

Poniżej przedstawiamy wyniki wyborów do samorządu studenckiego

więcej ...

Dr M. Łuczak

Nie odbędą się zajęcia w dniach 5-6.11.2010 z dr M. Łuczakiem, z powodu choroby wykładowcy

Dr A. Sobczak

Informujemy, że planowane seminarium z dr A. Sobczak w niedzielę 7.11.2010 nie odbędą się z powodu choroby.

Dr E. Filipiak-Strawa

Informujemy, że w dniach 5-7.11.2010 dr E. Filipiak- Strawa będzie nieobecna na Uczelni z powodu choroby.  Proszę o zapoznanie się ze zmianami na planie zamieszczonym w gablotach Uczelni na I piętrze.

UWAGA Studenci

Do czwartku 04 listopada br. można jeszcze wpłacać składkę 30 zł na ubezpieczenie NNW. Przypominam, że ubezpieczenie obowiązuje 24h na dobę przez cały rok akademicki. Studenci II roku są zobowiązani do ubezpieczenia NNW do zaliczenia praktyki zawodowo-dyplomowej.

 

Rozliczenie obowiązkowych praktyk zawodowo - dyplomowych

Informujemy, że minął termin rozliczenia praktyk studenckich. Lista osób, które jeszcze nie rozliczyły się z tego obowiązku u referenta ds. praktyk,  będzie przekazana do Dziekanów, może się to wiązać z nie zaliczeniem semestru. Poniżej przedstawiam listę nierozliczonych osób.

więcej ...

Termin wpłat na ubezpieczenie NNW przedłużony.

Termin wpłat na ubezpieczenie NNW PRZEDŁUŻONY do dnia 28 października 2010r.

Ubezpieczyciel ERGO HESTIA. Koszt składki to 30 zł rocznie!!!. UBEZPIECZENIE 24 h . Zapisy od pon-pt w Kancelarii Uczelni a w sob.-niedz. w Dziekanacie.

Uwaga studenci II roku


Warunkiem odbycia praktyki zawodowo-dyplomowej jest ubezpieczenie NNW studentów wymagane przez pracodawców.
 

Wybory do Samorządu Studenckiego

Wielu z Was zadaje często pytanie:
„Czym jest Samorząd Studentów”.
Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta.
Samorząd Studencki w swej naturze jest instytucją, której siłą napędową są studenci i sprawy z nimi związane. Tworzą go wszyscy studenci Wyższej Szkoły Biznesu w Gorzowie Wlkp. 

 

więcej ...

Rozliczenie praktyk zawodow - dyplomowych

Studenci z numerami indeksów wymienionych poniżej, proszeni są o kontakt z referentem ds. praktyk w celu uzupełnienia brakujących dokumentów dotyczących praktyk zawodowo – dyplomowych. Konsekwencją nie złożenia kompletu dokumentów jest brak zaliczenia semestru

 

 

 

więcej ...

Dr B. Bukowski

Informujemy, że dr B. Bukowski nie będzie obecny na planowanych wcześniej konsultacjach dnia 11.10.2010 (poniedziałek)

mgr Beata Wawer-Downar

Osoby, które nie uzyskały wpisu bądź zaliczenia u mgr B. Wawer-Downar, proszone są o zgłoszenie się dnia 10.10.2010 r.(niedziela) o godzinie 17:45 do dr Marka Zwolankowskiego (sala nr 5).

Dr M. Łuczak

Wpisy i zaliczenia z dr M. Łuczak odbędą się dnia 08.10.2010 (piątek) o godzinie 16:30 sali numer 101

Dr M. Zwolankowski

Zaległe poprawki z dr M. Zwolankowskim odbędą się dnia 10.10.2010 (niedziela) o godzinie 17:45 w sali numer 5

UWAGA STUDENCI III ROKU ZARZĄDZANIA

Grupy językowe zostały połączone według poziomu znajomości języka obcego. Listy osób znajdują się w gablitach przy DOS.

Praktyki zawodowo - dyplomowe

Przypominamy, że warunkiem zaliczenia semestru IV jest rozliczenie się z obowiązkowych praktyk zawodowo - dyplomowych. Termin upływa dnia 10.10.2010 (niedziela)

Wychowanie fizyczne dla grup D1GP

Wychowanie fizyczne dla studentów studiów stacjonarnych, kierunku "Gospodarka przestrzenna - kierunek z wizją" będą odbywać się w Centrum Sportowym "Body Fitness" przy ulicy B. Chrobrego 7 nad pubem Fahrenheit w Gorzowie Wlkp.

Podział na grupy

Podział na grupy ćwiczeniowe - gospodarka przestrzenna - kierunek z wizją - studia stacjonarne

więcej ...

Podział na grupy

Podzaił na grupy ćwiczeniowe - Gospodarka przestrzenna - kierunek z wizją

więcej ...

Godziny rektorskie

W związku z uroczystą inauguracją roku akademickiego 2010/2011, która odbędzie się dnia 02.10.2010 r. (sobota) o godzinie 10:00 w auli Uczelni - od godziny 10:00 do 12:00, Pani Rektor Wyższej Szkoły Biznesu dr inż. Maja Kiba-Janiak ogłasza godziny rektorskie.
 

Dr A. Sobczak

Kolejny termin zaliczenia przedmiotu Podstawy zarządzania z dr A. Sobczak odbędzie się dnia 01.10.2010 (piątek) o godzinie 18:30 w sali numer 3

Dr inż. S. Saniuk

Wszelkie zaległości u dr inż. S. Saniuka będzie można uzupełnić dnia 01.10.2010 (piątek) o godzinie 16:00 w sali numer 5

Dr E. Filipiak-Strawa

Wszelkie zaległości u dr E. Filipiak-Strawa można będzie uzupełnić dnia 02.10.2010 r. (sobota) o godzinie 14:15 w sali numer 203

Dr inż. K. Witkowski - Wpisy

Dr inż. Witkowski będzie dostępny na uczelni dnia 01.10.2010 (piątek) o godzinie 17:00

Dr T. Ostrowski - poprawki

Zaliczenia i egzaminy poprawkowe z dr T. Ostrowskim odbędą się 03.10.2010 (niedziela) o godzinie 18:00

Uwaga Kandydaci i Kandydatki na studia w ramach projektu "Gospodarka Przestrzenna - kierunek z wizją"

Komisja rekrutacyjna Wyższej Szkoły Biznesu po przeprowadzeniu postępowania rekrutacyjnego zgodnie z Zarządzeniem nr 8/2010 Rektora Wyższej Szkoły Biznesu w Gorzowie Wlkp. z dnia 15 września 2010r. orzekła o przyjęciu na studia stacjonarne na kierunek "Gospodarka Przestrzenna-kieruneki z wizją" następujących kandydatów.

więcej ...

Uwaga studenci!

Decyzją Dziekana WNE dr Anny Sobczak oraz Dziekana WNH mgr Anny Czekirdy do dnia 10.10.2010 r. należy złożyć indeks i kartę okresowych osiągnięć  (z kopletem wpisów) w Dziale Organizacji Studiów.

Dr Barbara Dobrodziej

 Poprawka u dr B.Dobrodziej została przełożona z dnia 24.09.2010 (piątek) na 25.09.2010 (sobota) na godzinę 8:15  (sala 107).

Mgr Dariusz Rystał - poprawka

Poprawka dla wszystkich studentów z kierunku zarządzanie i socjologia odbędzie się dnia 25.09.2010 r. (sobota) o 17:45 w auli

Spotkanie informacyjne dla kandydatów na studia

Informujemy, że dnia 01.10.2010 r. o godzinie 17:00 odbędzie się spotkanie informacyjne dla kandydatów na studia niestacjonarne (socjologię, zarządzanie, gospodarkę przestrzenną). Obecność na spotkaniu jest obowiązkowa.

 

Spotkanie dla kandydatów  kierunku Gospodarka przestrzenna prowadzonym w ramach raelizacji projektu  Gospodarka Przestrzenna- kierunek z wizją , współfiansowanego przez Unię Europejską ze środków EFS, odbędzie się:

  • dla kandydatów na studia stacjonarne 30.09.2010 r. o godz. 10:00;
  • dla kandydatów na studia niestacjonarne 30.09.2010 r. o godz. 16:30.

 Obecność na spotkaniu jest obowiązkowa.

Inauguracja roku akademickiego 2010/2011

Jej Magnificencja Rektor Wyższej Szkoły Biznesu w Gorzowie Wlkp., dr inż. Maja Kiba-Janiak oraz Senat WSB, mają zaszczyt zaprosić wszystkich pracowników, współpracowników oraz studentów na uroczystą inaugurację roku akademickiego 2010/2011, która odbędzie się dnia 2 października 2010 r.  o godz. 10:00 w auli Uczelni.

mgr Małgorzata Tomaszewska

mgr Małgorzata Tomaszewska dostępna będzie na uczelni dnia 26.09.2010 tj. niedziela o godzinie 10:00

UWAGA STUDECI III roku ZARZĄDZANIA

Dnia 23 września br. (czwartek) w godzinach 9:30-10:30 odbędą się konsultacje dla seminarzystów prof. dr hab. Paula Dietera-Kluge

Mgr Tomaszewski Adam

Wpisy u mgr A. Tomaszewskiego, odbędą się we wtorek 28.09.2010 r. (ostateczny termin) o godzinie 16:00. Osoby, które jeszcze nie oddały prac zaliczeniowych, proszone są o przesłanie ich drogą internetową. Adres dostepny jest w Dziekanacie.

Orlik Piotr prof nadzw dr hab

Wpisy u prof. Orlik Piotr odbędą się dnia 24.09.2010 r. (piątek) o godzinie 15:00

Konsultacje i seminarium - dr Barbara Dobrodziej

Konsultacje odbędą się dnia 17.09.2010 (piątek) o godzinie 15:00

Seminarium dla II roku zarządzania odbędą się dnia 17.09.2010 (piątek) o godzinie 17:00

ZMIANA NAZW GRUP - ZARZĄDZANIE

Informujemy o zmianie nazewnictwa  grup na kierunku zarządzanie:

ZL I to ZL 1.

ZIA, ZIB, ZIC to aktualnie w zależności od wyboru specjalności:

  • Z2K - zarządzanie kadrami;
  • Z2F - zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie;
  • Z2O - zarządzanie kryzysowe i obrona cywilna;
  • Z2L - zarzadzanie logistyczne w przedsiębiorstwie.

Z II ZK, Z II F, Z II LU, Z II LP - to aktualnie w zależności od wyboru specjalności:

  • Z3K - zarządzanie kadrami;
  • Z3F - finanse i rachunkowość przedsiębiorstw;
  • Z3U - zarządzanie logistyczne w firmach usługowych;
  • Z3P - systemy logistyczne produkcji.

ZLIIIZK to ZL3.

ZMIANA NAZW GRUP - SOCJOLOGIA

Informujemy o zmianie nazewnictwa grup na kierunku socjologia:

ZISA, ZISB to akualnie w zależności od wyboru specjalności:

  • S2P - socjologia problemów społecznych;
  • S2D - doradztwo zawodowe i personalne.

ZL II S to SL2 

ZIISP1, ZIISP2, ZIISP3  to S3P1, S3P2, S3P3 - socjologia problemów społecznych;

ZIISG1 to S3R - to socjologia reklamy i zachowań rynkowych;

Z IISG2 to S3D - doradztwo zawodowe i personalne;

ZL III SWR to SL3 - socjologia wychowania i rodziny (nabór lutowy).

 

Rozliczenie praktyk zawodowo - dyplomowych

Studenci z numerami indeksów wymienionych poniżej, proszeni są o kontakt z referentem ds. praktyk (pokój 105, tel. 7336662) w celu uzupełnienia braków w dokumentach dotyczących praktyk.

więcej ...

Skrócony czas pracy DOS

Dnia 15.07.2010 r. Dział Organizacji Studiów będzie czynny do godziny 15:00. Za utrudnienia przepraszamy.

Uwaga studenci III roku

Z przyczyn technicznych wydawanie odpisów dyplomów i suplementów rozpoczniemy od 22.07.2010 r.

Za utrudnienia bardzo przepraszamy.

wpisy - mgr A. Tomaszewski

Wpisy u mgr A. Tomaszewskiego odbedą się dnia 06.07.2010 (wtorek) o godzinie 16:00

dr Irena Fedoruk

dr Irena Fedoruk będzie dostepna dla studentów dnia 19.09.2010 (niedziela) między godziną 8:30 a 9:10 w pokoju dydaktycznym. Pozostali lektorzy będą dostępni zgodnie z harmonogramem poprawek 12 i 18.09.2010

Kluge Dieter Paul prof. nadzw. dr hab.

Profesor Kluge Dieter Paul będzie dostępny dla studentów dnia 02.07.2010 (piątek) między godziną 9 a 10

dr M. Trocka

dr M. Trocka będzie uzupełniała indeksy dnia 27.06.2010 (niedziela) o godzinie 8:30

Uroczyste wręczenie dyplomów

Dnia 12 lipca 2010 r. o godzinie 14:00 w auli Uczelni, odbędzie się uroczyste rozdanie dyplomów. Na uroczystość zapraszamy absolwentów wraz z osobami bliskimi.

Rektor dr Maria Wójtowicz      

Dziekan WNH mgr Anna Czekirda

Dziekan WNE dr Anna Sobczak                                         

mgr Dariusz Rystał

Bedzie wpisywał oceny do indeksów w dniu 19.06.2010 (sobota) od godziny 12:45 w sali numer 102

mgr J. Kaup - Zimna

Będzie na uczelni w dniu 19.06.2010 (sobota) od godziny 9:00 ( nie 18.06.2010) w sali numer 3

mgr inż. Eliza Siedziniewska - wpisy

Wpisy odbędą się dnia 20.06.2010 (niedziela) o godzinie 10:00 w sali numer 2

UWAGA !!! Z III ZK i ZL III wpisy u dr B. Dobrodziej

Odbędą się 19.06.2010 (sobota) o godzinie 9:30 w sali 104

Wpisy do indeksów u dr Justyny Hołyńskiej

odbędą się 18.06.2010 (piątek) o godzinie 16:00 w sali numer 2

UWAGA STUDENCI

II termin poprawkowy z języka angielskiego u mgr M.Lalko oraz mgr S.Kaszkowiak odbędzie się dnia 18.06 br. (piątek) o godzinie 17:30

Praktyki zawodowo - dyplomowe - uzupełnienie brakujących dokumentów II rok

Studenci z numerami indeksów wymienionych poniżej, proszeni są o skontaktowanie się z referentem ds. praktyk

więcej ...

UWAGA STUDENCI

Dnia 15 czerwca 2010 - wtorek - Dział Organizaci Studiów będzie nieczynny.

 

Uwaga !!! ZL III

Pani mgr M. Hoszek będzie na uczelni dnia 12.06.2010 (sobota) o godzinie 9:00 w pokoju 105

Terminy obron prac dyplomowych dla kierunku Zarządzanie

prof. nadzw dr hab. Paul-Dieter Kluge dn. 02.07.2010r godzina 10:00

dr inż. Maja Kiba-Janiak dn. 25.06.2010r godzina 10:00

dr inż. Sebastian Saniuk dn. 25.06.2010r godzina 13:00

dr Feliks Stawarczyk dn.23.06.2010r godzina 11:00

dr Marek Zwolankowski dn. 23.06.2010r godzina 10:00


UWAGA STUDENCI SOCJOLOGII

dnia 8 czerwca br. o godzinie 16:30 odbędą się wpisy u mgr A.Tomaszewskiego

Terminy obron prac dyplomowych

dr Grażyna Sopalak    23.06.2010 r. godz. 9:00

prof nadzw dr hab Bogdan Kunicki  23.06.2010 r. godz. 10:00

dr Magdalena Musiał-Karg    24.06.2010 r. godz. 10:00

dr Elżbieta Filipiak-Strawa  26.06.2010 r. godz. 15:30

dr Waldemar Urbanik  28.06.2010 r. godz. 10:30

prof nadzw dr hab Jacek Kurzępa   01.07.2010 r.  godz. 10:00

dr Krzysztof Lisowski  01.07.2010 r. godz. 14:00

prof nadzw dr hab Rafał Drozdowski 02.07.2010 r. godz. 10:00

dr Joanna Mazur-Łuczak  02.07.2010 r.  godz. 10:00

dr Bogusław Bukowski  02.07.2010 r. godz. 10:00

 

Spotkanie dotyczące praktyk studenckich dla II roku socjologii

Spotkanie odbędzie się dnia 05.06.2010 w auli o godzinie 14:15

UWAGA Z III S !!!

Odwołane zajęcia z dnia 18.04.2010 (pogrzeb Prezydenta RP) odbędą się dnia 29.05.2010. Proszę sprawdzać na planie.

UWAGA Z III - seminarium z dr inż. S.Saniukiem.

Seminarium z dr inż. S. Saniukiem zostało zaplanowane w następujących terminach:

28.05.2010 – 18:30-21:00
29.05.2010 – 8:15-11:30
5.06.2010 – 10:45-14:15
12.06.2010 – 14:15 - 16:00
13.06.2010 – 11:45 - 14:15

UWAGA ZL

Zaliczenie z j. niemieckiego z mgr M. Gromcem zostało przeniesione z dnia 22.05.2010r (sobota) na 05.06.2010r.

 

UWAGA ZLIIS, ZIS

Zajęcia z j. niemieckiego z mgr M. Gromcem zostają przeniesione z dnia 22.05.2010r (sobota) na 05.06.2010r

 

Socjologia - pytania na egzamin dyplomowy

poniżej podajemy Państwu pytania/zagadnienia na egzamin dyplomowy, obowiązujące od semestru letniego 2009-2010


Pytania na egzamin dyplomowy

 

 

Uwaga studenci III roku

1.Dnia 31 maja 2010 r. upływa ostateczny termin składania prac dyplomowych.

2.Prace należy złożyć w 3 egzemplarzach w tym:

- 2 w oprawie twardej, 1 trwale zszyty, drukowany dwustronnie (praca zbindowana - nie zostanie przyjęta!);

- w wersji elektronicznej - na płycie CD (płytę nalezy opisać: imię, nazwisko, temat pracy, nazwisko prpmotora i dołączyń do trwale zszytego egzemplarza - wkleić kopertę).

3.Praca musi zawierać oświadczenie dotyczące samodzielnego pisania pracy (druk do pobrania w dziekanacie lub ze strony www.wsb.gorzow.pl/wirtualny dziekanat/pliki do pobrania).

więcej ...

Uwaga III rok - seminarzysci prof R. Drozdowskiego

 

Seminarium z dr hab. R.Drozdowskim odbędzie się,

wyjątkowo poza terminem zjazdów, w dniu 14.05.2010r. (piątek)

w godz. 16:00-18:15.

 

Dział Organizacji Studiów

Informujemy, że w dniu 30.04.2010r. Dział Organizacji Studiów będzie czynny do godz. 15:00.

W dniu 04.05.2010r. (wtorek) Dział Organizacji Studiów będzie nieczynny.

Egzamin poprawkowy z Marketingu

Informuję, że egzamin poprawkowy z Marketingu odbędzie się w niedzielę, tj. 09.05.2010r. o godzinie 10:45 w sali 107

UWAGA

Mgr Jolanta Szynkarczuk dostępna będzie na uczelni po raz ostatni dn. 23.04.2010 r. tj. piątek o godzinie 15:00

Obrona u prof nadzw dr hab Paula Dietera Kluge

Informujemy, że egzamin dyplomowy u prof. Kluge odbędzie się 09 maja 2010r. o godzinie 14:15

UWAGA

W dniu 17.04.2010 r. tj. sobota wszystkie zajęcia  z dr Joanną Mazur- Łuczak i dr Mikołajem Łuczakiem zostaja odwołane.

Seminarzysci dr Waldemara Urbanika

Konsultacje z dr Waldemarem Urbanikiem odbędą się dnia 17.04.2010 r. tj. sobota w godzinach od 11:00 do 11:30

prof nadzw dr hab Paul Dieter Kluge

Informujemy, że prof nadzw dr hab Paul Dieter Kluge będzie dostępny na Uczelni w sobotę, tj. 17.04.2010r. od godz. 12:30 w Sali 203

UWAGA STUDENCI

dr Magdalena Musiał - Karg będzie dostępna na uczelni w piątek 16.04.2010 r. o godzinie 16:00

Odwołne zajęcia

W związku z Żałobą Narodową i uroczystościami pogrzebowymi Pary Prezydenckiej RP, chcąc umożliwić całej społeczności akademickiej przeżycie tego dnia w gronie najbliższych, po zasięgnięciu opinii studentów, Rektor WSB dr Maria Wójtowicz zarządza co następuje:

 

w dniach 16 i 17 kwietnia 2010 r. (piątek, sobota) zajęcia odbędą się zgodnie z planem.

W dniu 18 kwietnia 2010 r. (niedziela) wszystkie zajęcia dydaktyczne na studiach I-go stonia oraz na studiach podyplomowych zostają odwołane.

Informacja na temat terminów realizacji odwołanych zajęć zostanie podana w najbliższym czasie.

UWAGA ZLIIIS


W dniu 11.04.2010r. odbędą się tylko zajęcia z mgr J.Derech rozpoczną się o godz. 10:00 (a nie o 15:15).
 

Dzień Rektorski z powodu żałoby narodowej

Informujemy, że w dniu 11.04.2010r. (niedziela) ze względu na Żałobę narodową na wniosek studentów Decyzją Rektora dzień ogłoszony jest dniem wolnym od zajęć dydaktycznych.

Zajęcia z prof. Drozdowskim odwołane

Informujemy, że w dniach 10-11.04.2010r. zajęcia z prof. R. Drozdowskim zostały odwołane

Zajęcia z prof. Perencem odwołane

Informujemy, że zajęcia w dniu 11.04.2010r. z prof. Perencem zostają odwołane

UWAGA

mgr Jolenta Derech dostępna będzie na uczelni w niedzielę 11.04.2010 r. od 10:00

UWAGA

mgr J. Szynkarczuk dostępna będzie na uczelni po raz ostatni dnia 10.04.2010 r. tj. sobota o godz. 14:00

Egzamin u prof. Perenca

Informujemy, że w dniu 11.04.2010r. (niedziela) o godz. 11:45 odbędzie się ostatni egzamin z Marketingu u prof. Perenca

SONDA

Od czego uzależniasz swój wybór studiów?

głosuj
wyniki