Wyższa Szkoła Biznesu Tu warto studiować

Oferta Studia podyplomowe Specjalności

Zarządzanie relacjami i wartością klienta - menedżer CRM

Idea

Lojalni klienci to dla przedsiębiorstwa duży skarb. To również dowód na to, że potrafią skutecznie zarządzać relacjami z klientami. Lojalność klienta to nie przypadek. Trzeba na nią ciężko zapracować. Niezbędna jest też odpowiednia wiedza i umiejętności, jak tworzyć relacje z klientami i skutecznie nimi zarządzać.

Cel

Celem studiów jest przekazanie wiedzy oraz przedstawienie metod i narzędzi z zakresu CRM.

Korzyści

Program studiów dostarczy wiedzy i umiejętności w zakresie:
•    kształtowania polityki obsługi klienta,
•    psychologii zachowań klienta,
•    komunikacji z klientami oraz negocjacji,
•    obsługi trudnych klientów,
•    radzenia sobie ze skargami i reklamacjami.
Atutem studiów jest wykorzystywanie dynamicznych i aktywnych metod prezentacji wiedzy, z zastosowanie ćwiczeń i warsztatów interaktywnych.

Dla kogo

Studia skierowane są przede wszystkim do osób odpowiedzialnych za obsługę klienta, które chcą zdobyć nową wiedzę i umiejętności. Kierowane są również do osób, które poszukują zmian i zamierzają pracować na stanowiskach powiązanych z zarządzaniem relacjami z klientem. Są też propozycją dla absolwentów studiów wyższych, którzy poszukują ciekawych obszarów do rozszerzenia swojej wiedzy oraz umiejętności.

Ramy programowe*

  • Polityka i standardy obsługi klienta
  • Analizy i badania zachowań klientów
  • Zarządzanie kluczowymi klientami
  • Programy lojalnościowe
  • Analiza wartości i opłacalności klienta
  • Strategie pozyskiwania klientów
  • Negocjacje – warsztaty
  • Identyfikacja i rozwiązywanie konfliktów w relacjach
  • Skargi i reklamacje
  • Zarządzanie zespołem ds. obsługi klienta
  • Techniki komunikacji z klientem - warsztaty
  • Systemy technologii informatyczno-komunikacyjnych (ICT) w CRM
  • Radzenie sobie ze stresem, presją i manipulacją
  • Budżetowanie i analiza kosztów obsługi klienta
  • Mass media i kanały komunikacji w CRM
  • Logistyczna obsługa klienta w CRM.

* Program studiów może ulec aktualizacji zgodnie z potrzebami rynku i/lub grupy odbiorców.

Liczba godzin

180, dwa semestry.

Tryb nauczania

Weekendowy: zajęcia odbywają się w soboty i niedziele.

Cena

1800 zł brutto za semestr.

Wymagane dokumenty:

  • podanie na studia podyplomowe WSB -link
  • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych ( licencjackich, magisterskich lub równoważnych)
  • zdjęcie o wym. 3,5cm x 4,5cm - 2 szt.,
  • ksero dowodu osobistego.

Dokumenty mogą zostać przekazane osobiście lub  za pośrednictwem poczty.

SONDA

Od czego uzależniasz swój wybór studiów?

głosuj
wyniki