Wyższa Szkoła Biznesu Tu warto studiować

Oferta Studia podyplomowe Specjalności

Menedżer sprzedaży

Idea

To nowatorski projekt kierunku studiów podyplomowych łączący aspekty psychologiczne z twardymi narzędziami obowiązującymi w procesie sprzedaży. Menedżer Sprzedaży to efekt naszych wieloletnich obserwacji oraz współpracy z działami sprzedaży wielu firm handlowych funkcjonujących na rynku.

Cel

Celem studiów jest przekazanie uczestnikom kompleksowej wiedzy, a w szczególności narzędzi sprzedażowych, które wspierają proces budowania relacji z klientami i osiągania założonych celów. Słuchacz zapozna się ponadto z zasadami i narzędziami efektywnego zarządzania zespołem handlowców.

Korzyści

Wielokrotnie zadawaliśmy sobie i naszym Klientom pytania: „Co tak naprawdę buduje sukces w sprzedaży?”, „Czy liderem się jest, czy można się tego nauczyć?”, „Kiedy i jak zarządzać zespołem sprzedażowym?”, „Jak skutecznie motywować?”, „Jak skutecznie negocjować?”, „Czy mogę zachować postawę „ja OK. – Ty OK.” i odnosić sukces w sprzedaży?”. Uważamy, że połączenie wiedzy z zakresu psychologii osobowości z narzędziami sprzedaży daje prawdziwe, pełne i satysfakcjonujące odpowiedzi na te pytania i jest siłą napędową sukcesu. Sukcesem jest dla nas umiejętność budowania długotrwałych relacji biznesowych wsparta wynikami finansowymi.
To co wyróżnia ten kierunek to specyfika zajęć, w ramach których każdy temat będzie prowadzony w koncepcji 360 stopni! Czyli w zależności od „garnituru kompetencji” grupy uczestników będzie realizowany z perspektywy zarządzającego indywidualną relacją sprzedażową (przedstawiciela handlowego) i/lub z perspektywy zarządzającego strategią, zespołem sprzedażowym (dyrektora sprzedaży). Nie obiecujemy, ale dajemy Tobie konkretne narzędzia do wprowadzania zmian. TY zdecydujesz, jak je wykorzystać.

Dla kogo

Kierunek ten jest dedykowany wszystkim, którzy chcą swoje życie zawodowe związać z obsługą klienta, procesem sprzedaży produktów czy usług oraz tych spośród Państwa, którzy pracują już w tym obszarze biznesu a chcą rozwinąć swoje kompetencje oraz awansować na stanowisko Key Account Manager, Kierownik czy Dyrektor sprzedaży. Ten kierunek szczególnie polecam firmom, które posiadają mini działy handlowe, dla których długoterminowy proces szkoleniowy, na który mogą sobie pozwolić więksi gracze, jest niedostępny.

Ramy programowe
•    Zarządzanie relacją jednostkową oraz zespołem sprzedażowym -trening umiejętności kierowniczych
•    Coaching w procesie sprzedażowym i zarządczym
•    Narzędzia w sprzedaży: biznesplan sprzedażowy
•    Proces sprzedaży: od prospektingu do finalizacji
•    Zaawansowane techniki sprzedaży - perswazja w relacjach handlowych
•    Psychologia w procesie sprzedaży - teoria temperamentów i metaprogramy klienta
•    Negocjacje handlowe w praktyce
•    Przygotowanie i prowadzenie prezentacji oferty handlowej

Liczba godzin

216 godzin - 2 semestry.

Tryb nauczania

Weekendowy: zajęcia odbywają się w soboty i niedziele.

Kadra

Wśród kadry wykładowców znajdziecie Państwo zarówno trenerów biznesu jak i praktyków biznesu z obszaru sprzedaży i obsługi klienta.

Cena

1800 zł brutto za semestr.

Wymagane dokumenty:

  • podanie na studia podyplomowe WSB -link
  • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych ( licencjackich, magisterskich lub równoważnych)
  • zdjęcie o wym. 3,5cm x 4,5cm - 2 szt.,
  • ksero dowodu osobistego.

Dokumenty mogą zostać przekazane osobiście lub  za pośrednictwem poczty.

Galeria

SONDA

Od czego uzależniasz swój wybór studiów?

głosuj
wyniki