Wyższa Szkoła Biznesu Tu warto studiować

WSB News Aktualności WSB

Autonomie i wspólnoty nowej Europy w świetle działań marketingu terytorialnego

20 maja 2008r. w Auli Wyższej Szkoły Biznesu w Gorzowie Wlkp. odbyła się konferencja pt. : „Autonomie i wspólnoty nowej Europy w świetle działań marketingu terytorialnego na pograniczu polsko-niemieckim”.

Celem konferencji była integracja środowisk pogranicza polsko - niemieckiego wokół nowych zjawisk w kształtowaniu relacji z środowiskiem zewnętrznym.
Konferencja została objęta patronatem honorowym przez Instytut Marki Polskiej w Warszawie oraz Prezydenta Gorzowa Wielkopolskiego.
Spotkanie było platformą do rozważań na temat rosnącego znaczenia marketingu terytorialnego. Wiedza na temat promocji regionów, miast, powiatów staje się coraz cenniejsza i wpływa w istotny sposób na sukcesy gospodarcze oraz poziom życia w jednostkach terytorialnych – podkreślali prelegenci w swoich wystąpieniach.
Jednostki przestrzenne, korzystając z doświadczeń sektora gospodarczego, wykorzystują w zarządzaniu od kilkunastu lat narzędzia marketingowe. Potraktowanie potencjału i zasobów miasta/ regionu jako szczególnego rodzaju oferty (współpracy, życia, studiowania itp.) staje się strategicznym elementem budowania tożsamości i wizerunków miast i regionów. Takie działania są niezwykle istotne z punktu widzenia polepszenia swojej konkurencyjnej pozycji i niepowtarzalności.
Szczególnym zainteresowaniem uczestników konferencji cieszył się wykład Mirosława Boruca, Prezesa Instytutu Marki Polskiej, który mówił o tożsamości konkurencyjnej, sposobach na kreowanie marki i niepowtarzalności regionów w epoce globalizacji.
Organizatorami konferencji są Wyższa Szkoła Biznesu w Gorzowie Wlkp. oraz bbw Bildungszentrum Frankfurt (Oder) GmbH.

Projekt jest dofinansowany przez Unię Europejską w ramach Funduszu Mikroprojektów Inicjatywy Wspólnotowej INTERREG IIIA Euroregionu Pro Europa Viadrina oraz budżetu państwa.

Galeria

SONDA

Od czego uzależniasz swój wybór studiów?

głosuj
wyniki